• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Denizli Haberleri
    ÇameliPamukkale MerkezefendiAcıpayamBeyağaçBozkurtÇalÇardakGüneyHonazKaleSerinhisarTavasBuldanÇivrilBekilliBabadağBaklanSarayköy
  • Gündem
  • DENİZLİ BŞB
  • Siyaset
    Adalet ve Kalkınma PartisiCumhuriyet Halk PartisiİYİ PartiMilliyetçi Hareket PartisiDiğer Partiler
  • Ekonomi
  • Asayiş
  • DTO
  • Spor Dünya Sağlık Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Magazin Eğitim Genel
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
  1. Haberler
  2. Genel
  3. Milyonlarca çalışana müjde!
Genel
Yayınlanma: 14 Kasım 2017 - 12:27

Milyonlarca çalışana müjde!

Devlet memurlarının yurtdışına çıkışlarında kurumlarından izin belgesi alma zorunluluğu yarından itibaren kaldırılıyor.

Genel
14 Kasım 2017 - 12:27
1 dk okunma süresi
A
Büyüt
A
Küçült
Milyonlarca çalışana müjde!
Söz konusu uygulama 21 Temmuz 2016'da başlayan OHAL kapsamında alınmış ve yurtdışına çıkan memurlara kurumlarından izin belgesi alma zorunluluğu getirmişti.

Devlet memurları, aldıkları izin belgesini havalimanları ve sınır kapılarında ibraz ettikten sonra yurtdışına çıkabiliyordu.

Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ, geçtiğimiz günlerde kamu görevlilerinin yurt dışına çıkarken kurumlarından belge alma zorunluluklarının 15 Kasım'dan itibaren kaldırılacağını açıklamıştı. Buna göre memurlar yarından itibaren yurtdışına bağlı buldukları kurumdan herhangi bir izin belgesi almadan çıkabilecekler.

Konuyla ilgili genelge sınır kapılarına gönderildi.

Bozdağ, geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklamada konu ile ilgili şunları söylemişti:

“Kamu görevlilerinin yurt dışına çıkarken çalıştıkları kurumdan 'yurt dışına çıkmalarına sakınca yoktur' diye belge aranıyordu. Aynı zamanda yakınları da böyle bir uygulamaya muhattap oluyordu. KKTC, Ukrayna ve Gürcistan'a gitmek isteyen vatandaşlarımız nüfus cüzdanlarıyla yurtdışına çıkıyorlar ancak bunlar içinde SGK sorgulaması yapılıyor eğer kamu görevlisiyse kurumlarından belge isteniyor ve bu da bir takım zorluklara yol açıyordu. Bu tedbire 15 Kasım'dan itibaren gerek kalmamıştır. Böyle bir belge bulundurmak zorunda kalmadan izin aldıkları taktirde yurt dışı ziyareti yapabileceklerdir. Teknik imkanlar çerçevesinde adli olarak yurtdışı yasağı konanlar dışında vatandaşlarımız rahatlıkla yurt dışına çıkabileceklerdir."

ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
Çameli'de Gökyüzünden Yağan Buz Üreticinin Umudunu Kırdı
Çameli'de Gökyüzünden Yağan Buz Üreticinin Umudunu Kırdı
Cengiz Bektaş Şiir Ödülü İçin Başvurular Başlıyor
Cengiz Bektaş Şiir Ödülü İçin Başvurular Başlıyor
Denizli Cumhuriyet Başsavcılığına Mustafa Akbulut Atandı
Denizli Cumhuriyet Başsavcılığına Mustafa Akbulut Atandı
Uçaklı Fakülte'de sorular büyüyor: Neden hâlâ kazma vurulmadı?
Uçaklı Fakülte'de sorular büyüyor: Neden hâlâ kazma vurulmadı?
DENİZLİ'NİN GURURU OLDULAR
DENİZLİ'NİN GURURU OLDULAR

Ana Sayfa
Yaşam
Denizli Haberleri
Gündem
DENİZLİ BŞB
Siyaset
Ekonomi
Asayiş
DTO
Spor
Dünya
Sağlık
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Magazin
Eğitim
Genel
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim