• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Denizli Haberleri
    ÇameliPamukkale MerkezefendiAcıpayamBeyağaçBozkurtÇalÇardakGüneyHonazKaleSerinhisarTavasBuldanÇivrilBekilliBabadağBaklanSarayköy
  • Gündem
  • DENİZLİ BŞB
  • Siyaset
    Adalet ve Kalkınma PartisiCumhuriyet Halk PartisiİYİ PartiMilliyetçi Hareket PartisiDiğer Partiler
  • Ekonomi
  • Asayiş
  • DTO
  • Spor Dünya Sağlık Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Magazin Eğitim Genel
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
  1. Haberler
  2. Denizli Haberleri
  3. ÖĞRENCİLER BİSİKLETLERİNE KAVUŞTU
Denizli Haberleri
Yayınlanma: 18 Nisan 2018 - 09:21

ÖĞRENCİLER BİSİKLETLERİNE KAVUŞTU

Merkezefendi Belediyesi ‘Arabadan İniyoruz, Bisiklete Biniyoruz’ projesi kapsamında Merkezefendi’deki okullarda okuyan 5. sınıf öğrencilerine bisiklet hediye etmeye devam ediyor.

Denizli Haberleri
18 Nisan 2018 - 09:21
1 dk okunma süresi
A
Büyüt
A
Küçült
ÖĞRENCİLER BİSİKLETLERİNE KAVUŞTU
Sıdıka Çalışkan Ortaokulu’nda düzenlenen törende 537 öğrenciye bisikletleri verildi. Merkezefendi Belediye Başkanı Muhammet Subaşıoğlu, “İlçemizi bisiklet ilçesi yaparak gelecek nesillerin daha sağlıklı bireyler olmasını istiyoruz. Bisikletlerimiz hayırlı uğurlu olsun. Bisikletlere binerken kasklarınızı takmayı unutmayın” dedi.

Merkezefendi Belediyesi spora ve sporcuya destek vermeye devam ediyor. Bu kapsamda ‘Arabadan iniyoruz, bisiklete biniyoruz’ projesiyle her yıl 5. Sınıf öğrencilerine bisiklet hediye eden Merkezefendi Belediyesi 4. Yılda da bisiklet dağıtmaya devam ediyor. İlçe sınırları içerisindeki okullarda okuyan 5. sınıf öğrencilerine verilen bisikletlerin bugün ki dağıtımı Sıdıka Çalışkan Ortaokulu’nda gerçekleştirildi. Okul Bahçesinde düzenlenen törene Merkezefendi Belediye Başkanı Muhammet Subaşıoğlu, okul müdürü Necati Özbek, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Düzenlenen törende 537 öğrenciye bisikletleri teslim edildi.

Törende konuşan Merkezefendi Belediye Başkanı Muhammet Subaşıoğlu, “Merkezefendi Belediyesi olarak ‘Arabadan iniyoruz, bisiklete biniyoruz’ projesiyle 4. Yılımızda da bisikletlerimizi dağıtmaya devam ediyoruz. Biz ilçemizi bisiklet ilçesi yaparak gelecek nesillerin daha sağlıklı bireyler olmasını istiyoruz. Geçtiğimiz yıl da yine Sıdıka Çalışkan Ortaokulumuzda bisiklet dağıtımını gerçekleştirmiştik. Bisikletlerimiz hayırlı uğurlu olsun. Bisikletlere binerken kasklarınızı takmayı unutmayın” dedi.

ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
Denizli’de ‘Mahallemde Maç Var’ turnuvası coşkulu finalle sona erdi
Denizli’de ‘Mahallemde Maç Var’ turnuvası coşkulu finalle sona erdi
Topluma Kazandırma Projesinde Yeni Mezunlar: Sürü Yönetimi Kursu Tamamlandı
Topluma Kazandırma Projesinde Yeni Mezunlar: Sürü Yönetimi Kursu Tamamlandı
Akbaş Barajı yüzde 82 doluluk oranı ile, son 9 yılın rekorunu kırdı
Akbaş Barajı yüzde 82 doluluk oranı ile, son 9 yılın rekorunu kırdı
DENİB'de Yeni Dönemin Kadrosu Belli Oldu
DENİB'de Yeni Dönemin Kadrosu Belli Oldu
GALERİCİLER TAŞINIYOR
GALERİCİLER TAŞINIYOR

Ana Sayfa
Yaşam
Denizli Haberleri
Gündem
DENİZLİ BŞB
Siyaset
Ekonomi
Asayiş
DTO
Spor
Dünya
Sağlık
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Magazin
Eğitim
Genel
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim