Denizli’de açık sözlülüğü, cesur duruşu, bazen sivri ama bir o kadar da tatlı dilliliği, iyi yüreği, başarılı işadamlığı ile Denizli halkının tanıdığı Sadık Emre Çaputçu’nun aramızdan ayrılışının üstünden iki yıl geçti.Denizli Genç İşadamları Derneği Başkanlarından olan Sadık Emre Çaputçu uzun süre mücadele ettiği lenfoma kanserini yeniyorum derken geçirdiği rahatsızlık sonucu tekrar nükseden hastalığına yenik düşerek, 7 Haziran 2015 tarihinde tedavi gördüğü hastanede hayata gözlerini kapadı. Ölüm haberine ilk başta kimse inanmak istemese de o gün tüm sevdiklerinin yüreğinde büyük bir boşluk bırakarak aramızdan ayrılan Sadık Emre Çaputçu aramızdan ayrılışının 2. Yılında insanların gözünde yüzüne yayılan hafif tebessümü ile yerini alıp, yürekten anılmaya devam ediyor.Denizli Genç İşadamları Derneği tarafından bugün 18.00-21.00 arasında Fatih Camiinde Sadık Emre Çaputçu ve 2013 yılının Ekim ayında hayatını kaybeden DEGİAD’ın eski başkanları arasında yerini alan Güneş Özsoy için lokma hayrı yapılacak.
Genel
Yayınlanma: 07 Haziran 2017 - 12:01
ÖZLEM VE SAYGIYLA ANIYORUZ
Denizli’nin aykırı işadamlarından Sadık Emre Çaputçu’yu ölümünün 2. Yılında özlem ve saygıyla anıyoruz.
Genel
07 Haziran 2017 - 12:01




