5 Mayıs'ta yapılacak olağanüstü kongrede görevi yardımcısı Mustafa Üstek'e devretme hazırlanan Başkan Süleyman Urkay, yönetim içindeki muhalif isimlerin kendi istedikleri teknik direktörle anlaşma ve futbolcuların primlerini ödeme talebini kabul etti. Muhalif kanat bunun üzerine Manisaspor maçı öncesi teknik direktörlük için Kenan Atik ve Ali Yalçın'la sözleşme imzalayıp Futbol Federasyonu'na bildirildi ve Denizlili iki teknik adam maçta sahaya çıktı.Teknik sorumluluğu üstlenen Ali Yalçın'ın bu görevi sezon sonuna kadar Kenan Atik'in pro lisansını kullanarak sürdüreği öğrenilirken ikili ilk sınavlarını dün deplasmanda 3-2 kaybedilen Manisaspor maçında verdi.Bu arada Asbaşkan Taner Atilla, futbolcuların Gaziantep Büyükşehir Belediyespor beraberliği ve Balıkesirspor galibiyetinden doğan 232 bin TL tutarındaki primlerinin de ödendiğini söyledi. Atilla, ayrıca Norman Sylla'nın 30 bin Euro tazminatının 10 bin Euro'luk bölümünün dün gönderildiğini, 10 bin Euro'nun ise 10 Mayıs'ta gönderileceğini açıkladı.
Spor
Yayınlanma: 25 Nisan 2017 - 16:33
PRİMLER ÖDENDİ
Denizlispor’u bir süredir meşgul eden yönetimsel sorunlar bir bir çözülmeye başladı.
Spor
25 Nisan 2017 - 16:33




