Denizli İl Sağlık Müdürü Dr. Şükrü Arpacı, Kurban Bayramı’nda hastaları ve görevleri başında bulunan hastane personelini ziyaret etti. Bayramın birinci günü Acıpayam Devlet Hastanesi’ni ziyaret eden Müdür Dr. Arpacı’ya Kamu Hastaneleri Birliği Kurumu Strateji Daire Başkanı Ramazan Naz ve Acıpayam Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. Denizli Oğuz’da eşlik etti.Hastalar ile tek tek sohbet eden Müdür Dr. Arpacı, hastane personeli ile bayramlaşarak bir istekleri olup olmadığını sordu. Hastane ziyaretinin ardından Denizli İl Sağlık Müdürü Dr. Şükrü Arpacı, Acıpayam 112 ASİ personelinin de bayramını kutladı.
Sağlık
Yayınlanma: 02 Eylül 2017 - 10:05
SAĞLIK MÜDÜRÜNDEN BAYRAM ZİYARETİ
Denizli İl Sağlık Müdürü Dr. Şükrü Arpacı, hasta ve hastane personelini bayramda ziyaret ederek, bayramlaştı.
Sağlık
02 Eylül 2017 - 10:05
İlginizi Çekebilir




