Denizli’de sanayi sitesi içinde park halinde olan otomobil, biranda alev alev yanarak kullanılamaz hale geldi.
Yangın, Merkezefendi ilçesine bağlı Sümer Mahallesinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre; 3. Sanayi Sitesi içinde park halinde olan otomobilden bir anda dumanlar yükselmeye başladı. Yoğun dumanın ardından araç alev alev yanmaya başladı. O esnada çevrede bulunan vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Olay yerine giden itfaiye ekipleri alevleri kısa sürede kontrol altına aldı. Soğutma çalışmalarının ardından kullanılamaz hale gelen otomobilin, tamir için bırakıldığı belirtildi.
Asayiş
Yayınlanma: 05 Haziran 2023 - 12:13
Güncelleme: 05 Haziran 2023 - 12:16
Sanayide park halindeki araç alev alev yandı
Asayiş
05 Haziran 2023 - 12:13
Güncelleme: 05 Haziran 2023 - 12:16
İlginizi Çekebilir




