Denizli Büyükşehir Belediyesinin şehir
içi toplu taşımada başlattığı dönüşüm kapsamında toplam 38 hat 28 Ağustos
itibariyle devreye girdi. Bununla birlikte Denizli'de 2 haneli otobüs
numaraları uygulamasına son verilirken, tüm hat güzergahları 3 haneli olarak
hizmet vermeye başladı. Vatandaşların bu konuda herhangi bir mağduriyet
yaşamaması için yeni hat ve otobüslerini https://ulasim.denizli.bel.tr
adresinden kontrol etmeleri önemle istendi. Bunun yanında yeni güzergah ve
numaraları ile ilgili duyuruların otobüs durakları, otobüs içleri, şehrin yoğun
olan bölgeleri, sosyal medya ve diğer iletişim araçları ile yapıldığı
kaydedildi.
Planlamalar yapıldı: Sefer sayıları artacak, ara hatlar devreye girecek
Denizli Büyükşehir Belediyesinin, artan
yerleşim bölgesi, nüfus yoğunlukları ve ihtiyaçları da göz önüne alarak yaptığı
otobüs hatları uygulamasında da her yıl
olduğu gibi okulların açılmasıyla birlikte kış tarifesine geçileceği
belirtildi. Kış tarifesine geçilmesiyle birlikte ise otobüs seferlerinde her
yıl olduğu gibi artışa gidileceği, ayrıca ara hatların da devreye gireceği
belirtilirken, bu kapsamda tüm planlamaların yapıldığı ifade edildi. Tüm
bunların yanında vatandaşların seyahatleri ile ilgili istek, talep ve
önerilerinin de alındığı, bu ihtiyaçlara göre de gerekli düzenlemelerin
önümüzdeki günlerde yapılacağı ifade edildi.
Hızlı, ekonomik ve konforlu seyahat
Denizli Büyükşehir
Belediye Başkanı Osman Zolan, şehir içi toplu ulaşımda yaptıkları yeni düzenleme
ile daha fazla insanımıza hizmet vermeyi hedeflediklerini söyledi. Başkan Osman
Zolan, "Daha hızlı, ekonomik ve konforlu seyahat için çaba sarf ediyoruz.
Bunun için birçok düzenleme yaptık. Her yıl olduğu gibi okulların açılmasıyla
birlikte sefer sayılarımız da artacak. Hızlı, ekonomik ve konforlu seyahat için
vatandaşlarımızın ihtiyaçlarına göre hareket edeceğiz. Bundan kimsenin şüphesi
olmasın" dedi.




