CHP’li Keskin, Şeker fabrikalarının hikayesi ülkemizin kuruluş yıllarına dayanıyor. 1930’lu yıllarda kurulan fabrikalar, savaştan çıkmış bir ülkenin ekonomik buhrana rağmen ayakta durabilmesinin en temel ayağını oluşturuyor. Dolayısıyla fabrikalarımız sadece yerli üretimin değil, uluslararası sermayeye bağımlılıktan kurtuluşun da sembolleriydi. Şeker fabrikalarının özelleştirilmesi demek, tekrar ülkemizin uluslararası tekellerin politikalarına bağımlı olması anlamına geliyor. Şeker pancarından üretilen şeker yerine, mısırdan üretilen şeker sağlığa yönelik ciddi tehlikeler barındırıyor. Yanı sıra, pancardan yerli üretici, hayvancılıkla geçimini sağlayan insanlar ve esnaf da kaybedecek. Fabrika işçilerinin durumunun ne olacağı da yine belirsizliğini koruyor. İçinde bulunduğumuz ekonomik krizi aşmak ve bütçe açığını kapatmak için ülkemizin elde kalan son fabrikalarını satıyorlar. Bu üreticiye, tüketiciye, çiftçiye, esnafa, kısaca halka ihanettir” diye konuştu.Bir süre Denizli’de kalacak olan Adnan Keskin, Denizli ve İlçelerde halkı ziyaret edeceğini ve dertlerini dinleyeceğini söyledi.
Siyaset
Yayınlanma: 13 Nisan 2018 - 17:31
ŞEKER FABRİKALARININ SATILMASI ÜRETİCİYE İHANETTİR
Bir dizi ziyaretler için Ankara’dan, Denizli’ye gelen CHP’nin duayen isimlerinden Adnan Keskin ayağının tozuyla Denizliekspres’e şeker fabrikalarının satılmasıyla ilgili değerlendirmeler yaptı. Keskin, “Şeker fabrikalarının özelleştirilmesi üretici ve tüketiciye ihanettir” dedi.
Siyaset
13 Nisan 2018 - 17:31
İlginizi Çekebilir




