Çarşı öldürüldü...Gece kayıp!Beyaz zehirlendi!Selçukbey'de sokaklar ölüm kusuyor!Mahallede neredeyse her evden bir haftadır kedi ölüsü çıkmış! Belediyeyi aramak yerine çöpe attıkları için ancak dün Beyaz zehirlendi diye "bizim bahçede, bizim bodrumda..bizim arabanın altında" diyen komşular çıktı oryaya. .. Komşu olan veteriner hekim ile de dün gece Beyaz sayesinde tanışmış olduk. Onlarında sokakta baktıkları kayıp kedileri var.
Evet, Beyaz son nefesini vermek üzere.. Onun için kuruluş vardı ise de artık o umut yok oldu. Kliniği aradım, ekip bekliyorum.Az önce çöp toplama ekibi geçerken eski komşum Şevket ağabeye de sordum Çarşı'nın ölüsünü onlara vermişler..Muhtarı Selçukbey'in ne yapar bilmiyorum. Sokak hayvanları ölürken herkes ahlar vahlar! Hepsi bu..Sayın Milletvekillerim, Sayın Belediye Başkanlarım, Sayın Yerel Basın Mensubu Büyüklerim,Görünmez bir el, biri ya da birileri sokak hayvanlarını zehirliyor. Bu ne ilk ne de son olacak.. Dur demezsek bugün sokak hayvanlarına uzanan kirli eller yarın çocuklara, kadınlara..engelli insanımıza ulaşacak.
Hayvan Hakları Savunucusu eğitimi gizli saklı yapıldığı için her mahallede en az bir iki kişi bulunmadığı gerçeği ortada, tıpkı bilgisizlik gibi!Sizlerden ricamdır lütfen kim yada kimler bu zehirlenmeyi yapıyor ise haklarında işlem yapılması için tespiti, zehirli maddenin tespiti..otopsi işlemleri ile kayda alınmasını sağlamanızdır.Sokak Hayvanlarının yaşama hakkını hiçe sayan bu canilerin aramızda dolaşması topluma, kadına..yönelik suçun artmasınında sebebidir. Toplumun sağlıklı ve bilinçli bireylerden oluşabilmesi, huzur ve güvenliğin tesisi edilmesi, suçların önlenmesi için bu kişilerin gerekli cezayı alması da şarttır.#yaşamakistiyorum diyen sadece kadınlar değil!
Evet, Beyaz son nefesini vermek üzere.. Onun için kuruluş vardı ise de artık o umut yok oldu. Kliniği aradım, ekip bekliyorum.Az önce çöp toplama ekibi geçerken eski komşum Şevket ağabeye de sordum Çarşı'nın ölüsünü onlara vermişler..Muhtarı Selçukbey'in ne yapar bilmiyorum. Sokak hayvanları ölürken herkes ahlar vahlar! Hepsi bu..Sayın Milletvekillerim, Sayın Belediye Başkanlarım, Sayın Yerel Basın Mensubu Büyüklerim,Görünmez bir el, biri ya da birileri sokak hayvanlarını zehirliyor. Bu ne ilk ne de son olacak.. Dur demezsek bugün sokak hayvanlarına uzanan kirli eller yarın çocuklara, kadınlara..engelli insanımıza ulaşacak.
Hayvan Hakları Savunucusu eğitimi gizli saklı yapıldığı için her mahallede en az bir iki kişi bulunmadığı gerçeği ortada, tıpkı bilgisizlik gibi!Sizlerden ricamdır lütfen kim yada kimler bu zehirlenmeyi yapıyor ise haklarında işlem yapılması için tespiti, zehirli maddenin tespiti..otopsi işlemleri ile kayda alınmasını sağlamanızdır.Sokak Hayvanlarının yaşama hakkını hiçe sayan bu canilerin aramızda dolaşması topluma, kadına..yönelik suçun artmasınında sebebidir. Toplumun sağlıklı ve bilinçli bireylerden oluşabilmesi, huzur ve güvenliğin tesisi edilmesi, suçların önlenmesi için bu kişilerin gerekli cezayı alması da şarttır.#yaşamakistiyorum diyen sadece kadınlar değil!




