Yeni yapılan Emniyet Müdürlüğü bahçesinde, Tavas Kaymakamı Dr. Osman Varol, Denizli Emniyet Müdürü Mevlüt Demir, Tavas Belediye Başkanı Turhan Veli Akyol, Polis Başmüfettişi Alper Şener, İlçe Protokolü, Sivil Toplum Kuruluş
ları, Mahalle Muhtarları vatandaşlar ve emniyet personelinin katılımlarıyla, polis – halk ilişkilerinin geliştiği en güzel örneklerden birinin daha sergilendiği katılımda, dualar okunup, kurban kesildikten sonra misafirlere yemek ikramında bulunuldu.Polis- vatandaş kaynaşmasının güzel örneklerinin yaşandığı Denizli ilinde bir başka örnek de Tavas ‘ta yaşandı. Yerel yemeklerin ikram edildiği törene Tavas’ lılar büyük ilgi gösterdi.Gün geçtikçe gelişen ve büyüyen Tavas ilçesine yeni bir imaj olarak katılan Emniyet Binası modern yapısıyla da dikkat çekiyorProgramın ardından katılanlarla sohbet eden Emniyet Müdürü Mevlüt Demir “Türk Polis Teşkilatının teknolojiyi kullanan, suçu önleme ve suçlularla mücadelede örnek olabilecek bir seviyeye gelmiştir” diyerek Yeni Emniyet Müdürlüğü binasının Tavas halkına hayırlı olmasını diledi.
Denizli Haberleri
Yayınlanma: 25 Nisan 2017 - 17:09
TAVAS EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ YENİ BİNASINDA
Tavas’ta bulunan ve 24 Mart günü toplu açılış töreniyle Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından açılışı yapılan Emniyet Müdürlüğü yeni binasında hizmete başladı.
Denizli Haberleri
25 Nisan 2017 - 17:09
İlginizi Çekebilir




