Denizli Büyükşehir Belediyesi, Beltaş tarafından işletilen Teleferik ve Bağbaşı Yaylası'nda yaşanan mali usulsüzlük iddialarını yargıya taşıdı. Teleferikte giriş ücretleri için çift kayıt tutulduğu ve yaklaşık 30 milyon liralık bir zararın oluştuğu iddiasıyla, belediye bir yönetici ve bir personel hakkında görevi kötüye kullanma ve menfaat temin etme suçlamasıyla suç duyurusunda bulundu.2 Kişihakkında suç duyurusunda bulunulduDenizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, suç duyurusunu doğrulayarak, belediyenin iştiraklerinde yürütülen idari çalışmalar sonucu bu usulsüzlüklerin tespit edildiğini belirtterek 2 kişi hakkında suç duyurusunda bulunulduğunu söyledi. Çavuşoğlu, sadece teleferik girişlerinden 30 milyon lira zarar edildiğini ve bu durumu kamuoyuna açıkladıklarını ifade etti.Giriş biletlerinin bir kısmı için fiş kesilmediBelediyenin yürüttüğü idari soruşturma kapsamında, kayıtların tutulduğu bilgisayarın formatlandığı ancak iki yıllık verilerin kurtarıldığı ortaya çıktı. Personelin ifadesinde, giriş biletlerinin bir kısmı için fiş kesilmediği ve resmi kayıtların dışında kalan paraların çuvallarla teslim edildiği iddiaları da yer aldı.Bugünkü kurla 700 bin dolar civarında bir zarara ulaştıkBelediye Meclisi'nde Gündem
Bugünkü Denizli Büyükşehir Belediye Meclisi toplantısında konuyu yeniden gündeme getiren Başkan Çavuşoğlu, inceleme sonuçlarına ilişkin detayları paylaştı. Kayıtlar ve resmi beyanlar arasında ciddi tutarsızlıklar olduğunu belirten Çavuşoğlu, “Toplanan paralar mühürlü torbalarla sevk edilmiş ancak resmi kayıtlardan fazla miktarda tahsilat yapılmış. Bilgisayar silinmiş olsa da kurtarılan dosyalarda günlük tahsilât raporları ve Z raporları arasında uyumsuzluk gösteren belgeler var. 2016 – 2024 yılları arasında bugünkü kurla 700 bin dolar civarında bir zarara ulaştık” dedi.Hesabını sormak için ne gerekiyorsa yapacağızÇavuşoğlu, olayın detaylarının savcılık soruşturması ile netleşeceğini belirterek, paraların teslim edenlerin beyanları ve kabulleriyle birlikte suç duyurusunda bulunduklarını ifadetti. Ayrıca, belediye bünyesindeki şirketlerin kimsenin özel mülkü olmadığını vurgulayarak, “Bu usulsüzlükleri tespit edip, yetim hakkının hesabını sormak için ne gerekiyorsa yapacağız” dedi.
Bugünkü Denizli Büyükşehir Belediye Meclisi toplantısında konuyu yeniden gündeme getiren Başkan Çavuşoğlu, inceleme sonuçlarına ilişkin detayları paylaştı. Kayıtlar ve resmi beyanlar arasında ciddi tutarsızlıklar olduğunu belirten Çavuşoğlu, “Toplanan paralar mühürlü torbalarla sevk edilmiş ancak resmi kayıtlardan fazla miktarda tahsilat yapılmış. Bilgisayar silinmiş olsa da kurtarılan dosyalarda günlük tahsilât raporları ve Z raporları arasında uyumsuzluk gösteren belgeler var. 2016 – 2024 yılları arasında bugünkü kurla 700 bin dolar civarında bir zarara ulaştık” dedi.Hesabını sormak için ne gerekiyorsa yapacağızÇavuşoğlu, olayın detaylarının savcılık soruşturması ile netleşeceğini belirterek, paraların teslim edenlerin beyanları ve kabulleriyle birlikte suç duyurusunda bulunduklarını ifadetti. Ayrıca, belediye bünyesindeki şirketlerin kimsenin özel mülkü olmadığını vurgulayarak, “Bu usulsüzlükleri tespit edip, yetim hakkının hesabını sormak için ne gerekiyorsa yapacağız” dedi.




