Ailenin en önemli fertleri öğretmenler Haziran ayının sonuna kadar okulda devam edecek olan yoğun çalışmaların arasında düzenlenen kahvaltı ile samimi sohbet ve görüş alışverişinde bulunarak, kadroya yeni katılanlarla tanışma fırsatı buldu.Okul kurucusu Mustafa Kemal Arslan'ın ve Kampüs müdürü Gülden Özkök'ün konuşmalarında başarının 'biz' algısının bir ürünü olduğuna işaret etmeleri kadronun birbirlerine güvenen ve kendilerini geliştiren çok güçlü bir ekip olduklarını gösterdi.Okulun, 2018/2019 Eğitim Öğretim döneminde vereceği mezunların 9.sınıftan alarak 12.sınıfa taşıdığı öğrencileriler olması yeni dönemde büyük hedeflere ulaşacağını gösteriyor.Öğretmenler yaklaşık 2 saat süren etkinliğin devamında tatil öncesi okulda geçirecekleri son haftayı planlayarak , yeni dönem için temennilerde bulundu.
Eğitim
Yayınlanma: 23 Haziran 2018 - 13:50
UĞURLU ÖĞRETMENLER KAHVALTIDA BULUŞTU
Denizli Uğur Okulları öğretmen ve idarecileri okul bahçesinde düzenlenen kahvaltı ile bir aradaydı.
Eğitim
23 Haziran 2018 - 13:50
İlginizi Çekebilir




