• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Denizli Haberleri
    ÇameliPamukkale MerkezefendiAcıpayamBeyağaçBozkurtÇalÇardakGüneyHonazKaleSerinhisarTavasBuldanÇivrilBekilliBabadağBaklanSarayköy
  • Gündem
  • DENİZLİ BŞB
  • Siyaset
    Adalet ve Kalkınma PartisiCumhuriyet Halk PartisiİYİ PartiMilliyetçi Hareket PartisiDiğer Partiler
  • Ekonomi
  • Asayiş
  • DTO
  • Spor Dünya Sağlık Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Magazin Eğitim Genel
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
  1. Haberler
  2. Sağlık
  3. Vali Atik ambulans bağışı yapan hayırseveri gururlandırdı
Sağlık
Yayınlanma: 08 Ekim 2021 - 00:35

Vali Atik ambulans bağışı yapan hayırseveri gururlandırdı

Sağlık
08 Ekim 2021 - 00:35
1 dk okunma süresi
A
Büyüt
A
Küçült
Vali Atik ambulans bağışı yapan hayırseveri gururlandırdı
Denizlili hayırseverlerin sağlığa olan katkıları devam ediyor. Hayırsever Hasan Hüseyin Gökçe kendi ve merhume eşi Lütfiye Gökçe adına bir adet tam donanımlı ambulans alarak İl Sağlık Müdürlüğü bünyesinde kullanılmak üzere bağışladı. Ambulansın teslim töreni Denizli Valisi Sayın Ali Fuat Atik’in katıldığı törenle gerçekleştirildi.



Ambulans teslim töreni öncesinde Hayırsever Hasan Hüseyin Gökçe bağışladığı ambulansla birlikte merhume eşi Lütfiye Gökçe’nin Bozkurt ilçesinde bulunan Baklan Kuyucak mahallesindeki mezarına gitti. Vefat etmeden önce eşinin maddi imkânlarını hayır işlerinde kullanması yönünde vasiyet ettiğini belirten hayırsever Hasan Hüseyin Gökçe; “Eşimin vaziyeti üzerine ambulans alarak Denizli İl Sağlık Müdürlüğü’ne bağışladım. Ambulansı teslim etmeden öncede eşimin mezarına gelerek duamızı ettik. Vesile olan herkesten Allah razı olsun. Eşimin vaziyetini yerine getirmenin mutluluğu içerisindeyim. Allah kaza bela vermesin” dedi.

“Bağış konusunda üzerine düşen görevi yapıyor”
Daha sonra Denizli Valiliğinde ambulans devir teslim töreni düzenlendi. Törene, Denizli Valisi Sayın Ali Fuat Atik, Denizli İl Sağlık Müdürü Uz. Dr. Berna Öztürk ve Hayırsever Hasan Hüseyin Gökçe katıldı. Denizli Valisi Sayın Ali Fuat Atik hayırsever Hasan Hüseyin Gökçe’ye plaket vererek; “ Denizlili vatandaşlarımız bağış konusunda üzerine düşen görevi yapıyor. Hasan Hüseyin amcamız da ambulans alarak İl Sağlık Müdürlüğümüz himayesinde kullanılmak üzere bağışladı. Allah hayrını kabul etsin” dedi.


ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
Tabip Odası Seçimi Öncesi Prof. Dr. Önem'den Net Çizgi:
Tabip Odası Seçimi Öncesi Prof. Dr. Önem'den Net Çizgi: "Mücadele Edeceğiz"
Denizli Tabip Odası seçimleri öncesi Çağdaş Hekimler Grubu projelerini anlattı
Denizli Tabip Odası seçimleri öncesi Çağdaş Hekimler Grubu projelerini anlattı
Pro. Dr. Gökhan Önem:
Pro. Dr. Gökhan Önem: "Gerçek Tıp Bayramı, Sorunlar Çözülünce Olacak"
Denizli'de İlk: Çağdaş Hekimler Grubu'ndan Asistan Hekim Dr. Fırat Okta Yönetim Kuruluna Aday
Denizli'de İlk: Çağdaş Hekimler Grubu'ndan Asistan Hekim Dr. Fırat Okta Yönetim Kuruluna Aday
Altaş Denizlispor, U19 takımıyla antrenman maçı yaptı
Altaş Denizlispor, U19 takımıyla antrenman maçı yaptı

Ana Sayfa
Yaşam
Denizli Haberleri
Gündem
DENİZLİ BŞB
Siyaset
Ekonomi
Asayiş
DTO
Spor
Dünya
Sağlık
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Magazin
Eğitim
Genel
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim