Denizli Valiliği dün Çivril İlçesinde bulunan anaokulunda öğrenci, veli ve öğretmenlerin zehirlenmesi ile ilgili olarak açıklama yaptı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldığını belirtilirken, konuyla ilgili olarak yapılan açıklamada şu bilgilere yer verildi;26/04/2018 tarihinde hürriyet.com.tr ve Gazete/TV/İnternet Medyasında yer alan “Anaokulu öğrencileri yemekten zehirlendi ”başlıklı haberine istinaden;Çivril ilçesi Çivril Eğitim Gönüllüleri Vakfı (ÇEVAK) Anaokulu'nda bulunan 80 öğrenci ve 40 öğrenci yakını veli ve öğretmenler tarafından tüketilen tavuklu pilavdan dolayı basit gıda zehirlenmesi meydana gelmiştir. Bu basit gıda zehirlenmesinde bulantı kusma şikâyeti ile Çivril Devlet Hastanesi'ne 51’i çocuk,15’i yetişkin hasta olmak üzere toplam 66 hasta başvurmuştur. Bu hastalardan 64’ü gece şifa ile taburcu edilmiş, Çivril Devlet Hastanesinde yatışı devam etmekte olan bir hasta ile dün akşam Denizli Devlet Hastanesi'ne sevk edilmiş olan bir hasta da bu sabah taburcu edilmiştir. Olayla ilgili İl Sağlık Müdürlüğümüzce gerekli inceleme ve soruşma başlatılmıştır.Kamuoyuna saygıyla duyurulur.”
Gündem
Yayınlanma: 27 Nisan 2018 - 12:29
VALİLİK SORUŞTURMA BAŞLATTI
Denizli’nin Çivril İlçesinde öğrenci, veli ve öğretmenlerin yaşadığı gıda zehirlenmesi ile ilgili olarak soruşturma başlatıldı.
Gündem
27 Nisan 2018 - 12:29
İlginizi Çekebilir




