Denizli’nin Serinhisar İlçesi Ayaz Mahallesinde vatandaşlar Cuma namazının ardından yağmur duasına çıktı. Serinhisar Belediye Başkanı Mehmet Kobaş’ın da katıldığı yağmur duasının ardından mahalle halkı tarafından yapılan keşkek ve aşureler dağıtıldı.
Denizli Haberleri
Yayınlanma: 27 Nisan 2018 - 16:27
VATANDAŞ YAĞMUR DUASINA ÇIKTI
Denizli’nin Serinhisar İlçesinde vatandaşlar yağmur duasına çıktı, keşkek ve aşure hayrı yaptı.
Denizli Haberleri
27 Nisan 2018 - 16:27
İlginizi Çekebilir




