• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Denizli Haberleri
    ÇameliPamukkale MerkezefendiAcıpayamBeyağaçBozkurtÇalÇardakGüneyHonazKaleSerinhisarTavasBuldanÇivrilBekilliBabadağBaklanSarayköy
  • Gündem
  • DENİZLİ BŞB
  • Siyaset
    Adalet ve Kalkınma PartisiCumhuriyet Halk PartisiİYİ PartiMilliyetçi Hareket PartisiDiğer Partiler
  • Ekonomi
  • Asayiş
  • DTO
  • Spor Dünya Sağlık Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Magazin Eğitim Genel
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
  1. Haberler
  2. Gündem
  3. YAZ TATİLİNDE OKULU YENİLEDİLER
Gündem
Yayınlanma: 02 Eylül 2017 - 10:22

YAZ TATİLİNDE OKULU YENİLEDİLER

Denizli’de fedakar müdür ve yardımcısı yaz tatili süresince okulun bakımını yapıp bahçeyi düzenledi

Gündem
02 Eylül 2017 - 10:22
1 dk okunma süresi
A
Büyüt
A
Küçült
YAZ TATİLİNDE OKULU YENİLEDİLER
Denizli'nin Çivril İlçesi'ndeki, görev yaptıkları Özdemirci İlkokulu'nun yaz tatilinde sınıflarını boya ve bakımını yapıp, bahçesini düzenleyen Müdür Haydar Çetinel ve Müdür Yardımcısı Nebi Evliya, bu özverili davranışları nedeniyle takdir topladı.

Çivril'in Özdemirci Mahallesi'nde bulunan ve 150 öğrencinin eğitim gördüğü Özdemirci İlkokulu Müdürü Haydar Çetinel ve Müdür Yardımcısı Nebi Evliya, yaz tatilleri boyunca eğitim verdikleri okulu güzelleştirmek için çalıştı. Öğrencilerinin daha güzel sınıflarda eğitim almasını isteyen iki öğretmen, ellerine aldıkları rulolarla,  okulda bulunan 4 sınıfı boyadı. Çetinel ve Evliya, okulda bulunan anasınıfına da laminat parke döşedi. Boş olan bir sınıf da öğretmen odasına dönüştürüldü. Bununla da kalmayan iki eğitimci, bahçeyi de düzenleyerek okulu yeni eğitim öğretim yılına hazır hale getirdi.

'OKULUN EKSİKLERİNİ GİDERMEYE ÇALIŞIYORUZ'

2009 yılından itibaren okul müdürlüğü görevini üstlendiğini belirten Haydar Çetinel, "Okula 11 yıl önce sınıf öğretmeni olarak atandım. 8 yıldır da müdürüm. Müdür yardımcımız Nebi Evliya ile birlikte yaz tatillerinde okulun eksikleriyle ilgili çalışmalar yapıyoruz. Okulumuzun anasınıfının tabanları çok eskimişti biz de laminat parke döşeyerek yeniledik. Öğrencilerimizin daha güzel ortamda eğitim alması için sınıfları boyadık. Öğretmenler odamız olamadığı için geçen yaz da, boşta olan sınıfın birini komple elden geçirerek öğretmeler odası yaptık. İçine mutfak yaptık. Bilgisayar ve televizyon kurduk" dedi.

'ÖĞRETMENLİK, SEVGİ VE ÖZVERİ DEMEK'

Öğretmenliğin özveri ve sevgi isteyen bir meslek olduğunun vurgulayan müdür yardımcısı Nebi Evliya ise "Her meslek sevgi ile yapılır ama öğretmenlikte öğrencine, öğretmeye, mesleğe, okuluna hem de meslektaşlarına derin sevgi duymanız gerek. Biz öğrencilerimizi ve okulumuzu çok seviyoruz. Meslektaşlarımıza sonsuz saygı duyuyoruz. Meslektaşlarımızın iyi güzel ve temiz bir okulda görev yapmasını çocuklarımızın da tertemiz ve her sene yenilenmiş bir okulda sağlıklı ve kaliteli bir eğitim almasını istiyoruz" dedi.

ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
Denizli Barosu’nun Yeni Başkanı Engin Yıldız Oldu
Denizli Barosu’nun Yeni Başkanı Engin Yıldız Oldu
Denizli Barosu Başkanı Ufuk Kök Görevinden İstifa Etti
Denizli Barosu Başkanı Ufuk Kök Görevinden İstifa Etti
Meteoroloji Alarm Verdi: Denizli'de Kuvvetli Sağanak ve Dolu Bekleniyor
Meteoroloji Alarm Verdi: Denizli'de Kuvvetli Sağanak ve Dolu Bekleniyor
Denizli'de Sınav Sabahı Zamana Karşı Yarışan Öğrencileri Polis Motosikletle Yetiştirdi
Denizli'de Sınav Sabahı Zamana Karşı Yarışan Öğrencileri Polis Motosikletle Yetiştirdi
DENİZLİ'DE BAYRAMLAŞMA GELENEĞİ DEĞİŞMEDİ
DENİZLİ'DE BAYRAMLAŞMA GELENEĞİ DEĞİŞMEDİ

Ana Sayfa
Yaşam
Denizli Haberleri
Gündem
DENİZLİ BŞB
Siyaset
Ekonomi
Asayiş
DTO
Spor
Dünya
Sağlık
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Magazin
Eğitim
Genel
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim