Çal Belediyespor Kulüp Başkanı Adnan Tatar’ın çalışma
odasına doğum günü pastası ile sürpriz bir şekilde giren teknik heyet ve
belediye çalışanları, “İyi ki doğdun başkanım” demeye başlayınca Tatar, “Doğum
günüm olduğunun farkında bile değilim. Arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Bizim
için 31 Mart’ta elde edeceğimiz seçim zaferi ile Çal Garası’nın şampiyonluğu en
büyük hediye ve gurur olacak” dedi.
Çal Garası’nın teknik patronu Aydın Yalabık ise, “Kalan
maçlarımızın hepsini kazanıp, lider Sarayköyspor’un puan kaybetmesini
bekleyeceğiz. Eğer sezonu ikinci sırada bitirirsek, Play-off’ta başarılı olup,
mutlaka Bölgesel Amatör Lig’e çıkacağız. Başkanımıza doğum günün de bu sözü
veriyoruz” diye konuştu.




