Nuri KAPLAN
Spor Toto 1. Lig'de evinde şampiyonluk yarışındaki Ankaragücü'nü 3-1 yenerek 17 hafta sonra düşme potasından kurtulan Denizlispor'da Başkan Yardımcısı Taner Atilla, karşılaşmada çıkan olaylar sonrası basın toplantısı düzenledi. Maçın 45. dakikasında protokol tribününde Ankaragücü Başkanı Mehmet Yiğiner tarafından darp edilen ve gözünden yaralanıp hastaneye kaldırılan Atilla, Başkent ekibi yöneticilerinin alkollü olduğunu ileri sürdü. Rakip yöneticilerin provakosyon yaptığını söyleyen Atilla, "Ankaragücü'nün başkanı maçın başından sonuna kadar her şeyi provoke etmek için yanındakiler ile birlikte büyük uğraş verdi ve başarılı oldu. Başkanın olay çıkartacağı ilk golden itibaren belliydi. Bize küfür ve hakaret ettiler. Ardından darp ettiler. Yaralandık. Hastaneden rapor alıp Kınıklı Polis Karakolu'na gittik. Bize kim saldırdıysa davacı olduk. Bu durumu görüntülü olarak Futbol Federasyonu'na ileteceğiz. Dosyaları hazırlıyoruz" dedi.
PROTOKOLE 25 KİŞİ GİRMİŞAnkaragücü’nün Denizli’ye şampiyonluk turu atmaya geldiğini öne süren Atilla, “Bizim gittiğimiz deplasmanlarda sadece başkanımız protokole girebiliyor.Biz ev sahibi olduğumuz halde kendi misafirlerimizi protokole sokamazken, Ankaragücü 25 kişiyle protokol tribününe girdi. Protokol tribününde biz azınlıkta kaldık” dedi.Maça Ankaragücü Başkanı Yiğiner ve yöneticilerinin alkollü geldiğini iddia eden Atilla, "Stada geldikleri zaman sıkıntıları vardı. Biz hepsine misafirperver davrandık. Bizi hakemi satın almakla suçlamaya başladılar. 'Hakemi ve maçı iyi satın almışsınız' dediler. Bizim böyle bir durumumuz asla olamaz. Demek ki kendileri böyle işleri iyi yapıyorlar" diye konuştu.Rakip yöneticilerin protokolde kendilerine sandalye ile fiili müdahalede bulunduğunu sözlerine ekleyen Atilla, "Yöneticimiz Hasan Önder, protokol tribününde taşkınlık yapılınca terbiyesizlik etmemelerini söyledi. Onlar da 'Siz terbiyesizsiniz' dediler. Yöneticimizin üzerine yürüyüp kafasına sandalye ile defalarca vurdular. Önder'in kafası yarıldı ve dikiş atıldı. Hiçbir kişi 65 yaşındaki bir adamın kafasına defalarca sandalye vurur mu? Hasan Önder kanlar içinde yerde kalınca ben de Yiğiner'in arkasından sarılıp onu durdurmak istedim. Ama dönüp bana da vurdu. Ardından tüm yöneticiler bana saldırdı. Üzerine düştüğüm sehpa olmasa daha büyük hasarlar alabilirdim. Sadece gözüm şişti" ifadelerini kullandı.
‘KENDİLERİNİ FARKLI GÖRÜYORLAR’Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın bir söyleşide ‘Ankaragücü’nün Süper Lig’de olması lazım’ sözlerinden sonra Ankaragücü yönetiminin ayrı bir havaya girdiğini belirten Denizlispor Asbaşkanı Ali Fırat da “Ben Ankara’da oynanan karşılaşmada protokol tribününe giremedim. Karşılaşmayı Ankaragücü taraftarlarının arasında izledim. Onlara en güzel cevabı sahada futbolcularımız verdi. Alnımızın teriyle 3 puanı söke söke aldık. Bundan sonra Balıkesir maçını da kazanarak iyice rahatlamak istiyoruz” diye konuştu.TARAFTAR OYUNA GELMEDİAnkaragücü yönetim ve teknik heyetinin karşılaşma boyunca Denizlisporlu taraftarları tahrik etmek için elinden geleni yaptığını öne süren Asbaşkan Mehmet Kaya ise kendisinin protokol tribününde olmadığı için olaylardan haber olmadığını belirterek, “Sahada maçı kazanamayacaklarını anlayınca maçı provoke etmeye çalıştılar. Karşılaşma boyunca taraftarımız taşkınlık yapsın diye uğraştılar ama taraftarımız bu oyuna gelmedi ve 90 dakika boyunca sadece takımını destekledi. Taraftarlarımıza bu sağduyulu davranışından dolayı çok teşekkür ediyorum” dedi.
Spor Toto 1. Lig'de evinde şampiyonluk yarışındaki Ankaragücü'nü 3-1 yenerek 17 hafta sonra düşme potasından kurtulan Denizlispor'da Başkan Yardımcısı Taner Atilla, karşılaşmada çıkan olaylar sonrası basın toplantısı düzenledi. Maçın 45. dakikasında protokol tribününde Ankaragücü Başkanı Mehmet Yiğiner tarafından darp edilen ve gözünden yaralanıp hastaneye kaldırılan Atilla, Başkent ekibi yöneticilerinin alkollü olduğunu ileri sürdü. Rakip yöneticilerin provakosyon yaptığını söyleyen Atilla, "Ankaragücü'nün başkanı maçın başından sonuna kadar her şeyi provoke etmek için yanındakiler ile birlikte büyük uğraş verdi ve başarılı oldu. Başkanın olay çıkartacağı ilk golden itibaren belliydi. Bize küfür ve hakaret ettiler. Ardından darp ettiler. Yaralandık. Hastaneden rapor alıp Kınıklı Polis Karakolu'na gittik. Bize kim saldırdıysa davacı olduk. Bu durumu görüntülü olarak Futbol Federasyonu'na ileteceğiz. Dosyaları hazırlıyoruz" dedi.
PROTOKOLE 25 KİŞİ GİRMİŞAnkaragücü’nün Denizli’ye şampiyonluk turu atmaya geldiğini öne süren Atilla, “Bizim gittiğimiz deplasmanlarda sadece başkanımız protokole girebiliyor.Biz ev sahibi olduğumuz halde kendi misafirlerimizi protokole sokamazken, Ankaragücü 25 kişiyle protokol tribününe girdi. Protokol tribününde biz azınlıkta kaldık” dedi.Maça Ankaragücü Başkanı Yiğiner ve yöneticilerinin alkollü geldiğini iddia eden Atilla, "Stada geldikleri zaman sıkıntıları vardı. Biz hepsine misafirperver davrandık. Bizi hakemi satın almakla suçlamaya başladılar. 'Hakemi ve maçı iyi satın almışsınız' dediler. Bizim böyle bir durumumuz asla olamaz. Demek ki kendileri böyle işleri iyi yapıyorlar" diye konuştu.Rakip yöneticilerin protokolde kendilerine sandalye ile fiili müdahalede bulunduğunu sözlerine ekleyen Atilla, "Yöneticimiz Hasan Önder, protokol tribününde taşkınlık yapılınca terbiyesizlik etmemelerini söyledi. Onlar da 'Siz terbiyesizsiniz' dediler. Yöneticimizin üzerine yürüyüp kafasına sandalye ile defalarca vurdular. Önder'in kafası yarıldı ve dikiş atıldı. Hiçbir kişi 65 yaşındaki bir adamın kafasına defalarca sandalye vurur mu? Hasan Önder kanlar içinde yerde kalınca ben de Yiğiner'in arkasından sarılıp onu durdurmak istedim. Ama dönüp bana da vurdu. Ardından tüm yöneticiler bana saldırdı. Üzerine düştüğüm sehpa olmasa daha büyük hasarlar alabilirdim. Sadece gözüm şişti" ifadelerini kullandı.
‘KENDİLERİNİ FARKLI GÖRÜYORLAR’Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın bir söyleşide ‘Ankaragücü’nün Süper Lig’de olması lazım’ sözlerinden sonra Ankaragücü yönetiminin ayrı bir havaya girdiğini belirten Denizlispor Asbaşkanı Ali Fırat da “Ben Ankara’da oynanan karşılaşmada protokol tribününe giremedim. Karşılaşmayı Ankaragücü taraftarlarının arasında izledim. Onlara en güzel cevabı sahada futbolcularımız verdi. Alnımızın teriyle 3 puanı söke söke aldık. Bundan sonra Balıkesir maçını da kazanarak iyice rahatlamak istiyoruz” diye konuştu.TARAFTAR OYUNA GELMEDİAnkaragücü yönetim ve teknik heyetinin karşılaşma boyunca Denizlisporlu taraftarları tahrik etmek için elinden geleni yaptığını öne süren Asbaşkan Mehmet Kaya ise kendisinin protokol tribününde olmadığı için olaylardan haber olmadığını belirterek, “Sahada maçı kazanamayacaklarını anlayınca maçı provoke etmeye çalıştılar. Karşılaşma boyunca taraftarımız taşkınlık yapsın diye uğraştılar ama taraftarımız bu oyuna gelmedi ve 90 dakika boyunca sadece takımını destekledi. Taraftarlarımıza bu sağduyulu davranışından dolayı çok teşekkür ediyorum” dedi. 



