Denizli için küçük ancak sokaklarda kol gezen kadına yönelik ruhsal, bedensel ve cinsel şiddete karşı ve kadının güvenliği açısından önemli ve büyük bir önlemi Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan tekrar gündeme getirdi. Belediye otobüslerine binen kadın yolcular gece 21.00’den sonra güzergah üzerinde, durak dışında gideceği en yakın yerde inebilecekler. Başkan Zolan, 2016 yılında Özgecan Aslan’ın vahşice öldürülmesinden sonra alınan bu kararı belediye otobüs şoförlerine tekrar hatırlattı ve “Kadın yolcularımızın güvenliği açısından durak gözetmeksizin gideceği en yakın yerde indirin” talimatını tekrarladı.
Başkan Zolan, “Temennimiz hiçbir kadın kardeşimizin saçının teline zarar gelmesin. Tacize uğramasın, kadın cinayetleri son bulsun. Ancak, biz de belediye olarak 2016 yılında otobüslerimizi kullanacak kadın yolcularımızın güvenliği açısından böyle bir uygulama almıştık. Gece 21.00’den sonra kadın yolcularımız güzergah üstünde, gidecekleri en yakın yerde durak harici inecekler. Bu konuda otobüs şoförlerimize talimatımızı tekrar hatırlattık” dedi.




