Transfer çalışmalarını tamamladıklarını ve takımın uyum içinde çalışmalarını sürdürdüğünü belirten Çal Belediyespor Başkanı Adnan Tatar, “Futbolcular bayramı aileleriyle geçirerek moral depolar.Takım dün itibariyle topbaşı yaparak idmanlara başladı. Büyük bir hırs ve azimle çalışıyorlar. Başarılı bir sezon geçireceğimize inanıyorum. Takımda moraller yüksek, 3. Lig hedefimiz doğrultusunda çalışmalarımız tam gaz devam ediyor. Yeni transferlerimiz takıma uyum sağladı. Afyonkarahisar’da 1. Etap kamp dönemimiz oldukça verimli geçti. Hazırlıklarımızı Çal’da sürdürüyoruz. Daha üç hazırlık maçımız var, hazırlık maçlarımızı tamamlayıp ligin başlamasını bekliyeceğiz. Spor Toto Bölgesel Amatör Lig’de ilimizi en iyi şekilde temsil edip. 3. Lig hedefimize ulaşacağımıza inanıyorum. Ligin başlamasını iple çekiyoruz.” dedi. Spor
Yayınlanma: 05 Eylül 2017 - 14:51
Güncelleme: 05 Eylül 2017 - 15:17
ÇAL GARASI HAZIR OLACAK
Spor Toto Bölgesel Amatör Lig’in başlamasına sayılı günler kala Çal Belediyespor, 2. Etap çalışmalarını Çal’da sürdürüyor.
Spor
05 Eylül 2017 - 14:51
Güncelleme: 05 Eylül 2017 - 15:17
Transfer çalışmalarını tamamladıklarını ve takımın uyum içinde çalışmalarını sürdürdüğünü belirten Çal Belediyespor Başkanı Adnan Tatar, “Futbolcular bayramı aileleriyle geçirerek moral depolar.Takım dün itibariyle topbaşı yaparak idmanlara başladı. Büyük bir hırs ve azimle çalışıyorlar. Başarılı bir sezon geçireceğimize inanıyorum. Takımda moraller yüksek, 3. Lig hedefimiz doğrultusunda çalışmalarımız tam gaz devam ediyor. Yeni transferlerimiz takıma uyum sağladı. Afyonkarahisar’da 1. Etap kamp dönemimiz oldukça verimli geçti. Hazırlıklarımızı Çal’da sürdürüyoruz. Daha üç hazırlık maçımız var, hazırlık maçlarımızı tamamlayıp ligin başlamasını bekliyeceğiz. Spor Toto Bölgesel Amatör Lig’de ilimizi en iyi şekilde temsil edip. 3. Lig hedefimize ulaşacağımıza inanıyorum. Ligin başlamasını iple çekiyoruz.” dedi. İlginizi Çekebilir




