14-15 Nisan tarihlerinde yapılacak genel kurulda kadın hekimlerin çoğunlukta olduğu genç dinamik ve etkin yönetim kuruluyla göreve talip olduklarını belirten DR. Sefa Gez, “Devasa hale gelmiş sorunlarımızın sadece yönetim organlarına indirgenmiş çabalarla çözülemeyeceğinin farkındayız. Hekimlerin gücünün ortaya çıkarılmasının yegane yolunun tabip odalarının hekimlerin kendilerini ifade edecekleri, sesleri duyacakları ve ortaklaştıracakları demokratik ortamların sağlanmasından geçtiğine inanan hekimlerden oluşuyoruz. Odamızın demokratik unsurları olan komisyonları, etkin kılmaya yönelik çabaların önemli olduğunu düşünüyoruz. Bu demokratik ortamın ve çoğulculuğun odanın kendini ifade ettiği bülten ve dergilerle sağlanması gerektiğini düşünüyoruz. Hekimlerin sorunlarına sahip çıkmasının yanında kendini gerçekleştirecekleri kültürel ve sanatsal faaliyetleri ve sosyal buluşmalarının geliştirilmesinin tabip odasının öncelikleri arasında olduğuna inanıyoruz” dedi.Demokratik katılım grubunun yönetim kurulu adayları Sefa Gez, Murat Kutlu, Nevin Özcan, Şefiye Aslı Şirin, Zeki Yalçınoğlu, Gülşah Cengiz Tuna ve Deniz Nalbantoğlu’dan oluşuyor.
Sağlık
Yayınlanma: 13 Nisan 2018 - 18:34
DEMOKRATİK KATILIM GRUBU TABİPLER ODASI'DA ADAY
15 Nisan günü yapılacak Denizli Tabip Odası Genel Kurulu’na sayılı günler kala Demokratik Katılım Grubu, yönetime adaylığını Denizli Gazeteciler Cemiyeti’nde düzenlenen basın toplantısıyla duyurdu.
Sağlık
13 Nisan 2018 - 18:34
İlginizi Çekebilir




