Bu doğrultuda ilk olarak kurumsal kimliğin en
önemli unsuru olan DENİB logosu yenilendi. Yeni logonun ambleminde, Denizli'nin
en güçlü ifadesi olan hemşerilik ve sosyal sermaye vurgusunu içine alan, aynı
zamanda farklı sektörlerin birlikteliğini de anlatan, birbirlerine geçerek kare
oluşturan halkalar kullanıldı. Ortadaki D harfi, Denizli'nin her birliktelik ve
yapıyı çevresinde topladığını ifade etmesi için merkezde yer aldı. Kalın, büyük
harf ve güçlü bir yazı karakteri Denizli'nin ve DENİB'in gücünü pekiştiriyor.
DENİB yazısı aynı güçlü yönü anlatması için yine büyük ve kalın logotayp olarak
kullanıldı. Yeni logonun rengi olan mavi, sorumluluk, güven, kurumsallık ve
devamlılık çağrışımı ile DENİB'in kimliğini de yansıtıyor.
DENİB
Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Memişoğlu konuyla ilgili yaptığı açıklamada
şunları söyledi: "Dünyada ihracatın temeli ürün ve marka tasarımında
ilerliyor. DENİB olarak fiyat rekabeti yerine tasarım gücümüzle katma değerli
ihracat yaparak, hem birim kârlılıkta hem de toplamda Denizli ihracatını
artırmayı hedefliyoruz. 2020 yılında ihracatı katma değerli olarak artırarak
hem Denizli'ye hem de ülkemize daha çok kazandırma gayretinde olacağız. DENİB
logosu da bizleri ileriye götürecek bu adımların simgesi olacak."
DENİB,
2020'de kurumsal kimliğindeki yenilikle çıktığı yolculukta ihracatın
geliştirilmesi amacıyla eğitimlerden UR-GE'ye, tasarım etkinliklerinden
yarışmalara kadar pek çok alanda çalışmalar gerçekleştirecek.
DENİB
ve etkinlikleri ile ilgili daha fazla bilgi için www.denib.gov.tr adresini
ziyaret edebilirsiniz.