Tavas ilçesinin Nikfer Mahallesi’nde bulunan ve Bozdağ’ın eşsiz doğasında yer alan Denizli Kayak Merkezi, sezonun açılmasıyla birlikte 2025 yılının ilk gününde binlerce ziyaretçiyi ağırladı.Türkiye’nin dört bir yanından gelen kayak ve snowboard tutkunları, dünyada nadir görülen "kristal kar" üzerinde unutulmaz bir deneyim yaşadı.


Sefa Mala, üç farklı pist seçeneğinin zenginlik kattığını ifade ederek, “Buraya kayak yapmayı bilmeseniz bile kızak alanında eğlenmek için gelebilirsiniz. Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu’na böyle bir tesisi kazandırdığı için teşekkür ederim” dedi.
11 yıldır snowboard yapan Doruk Oturgan ise İzmir’den gelerek Denizli Kayak Merkezi’nde vakit geçirmekten mutluluk duyduğunu söyledi: “Pistler çok iyi durumda, telesiyejler bakımlı ve tesislerde her türlü ihtiyaç karşılanabiliyor. Ege Bölgesi’nde böyle bir yer olması büyük bir şans. Herkese burayı tavsiye ediyorum.”

Kar Kalitesi ve Tesisler Beğeni Topladı
Denizli merkeze yaklaşık 75 kilometre uzaklıkta, 2 bin 420 metre rakımda yer alan Denizli Kayak Merkezi, sahip olduğu altyapı ve tesis olanaklarıyla amatör ve profesyonel kayakçılara hitap ediyor. Merkezde 1700, 1500 ve 700 metrelik üç farklı pistin yanı sıra, 2 telesiyej, 1 teleski ve bir yürüyen bant gibi modern mekanik tesisler bulunuyor. Ayrıca gün boyunca hizmet veren sosyal tesisler, ziyaretçilerin tüm ihtiyaçlarını karşılayabilecek kapasitede.
Kayak Severlerden Tam Not
2025’in ilk gününde açık hava ve karın tadını çıkarmak isteyen binlerce kişi, Denizli Kayak Merkezi’ne akın etti. Pistlerin her seviyeye uygun olması, kar kalitesinin yüksekliği ve tesislerin düzeni, ziyaretçilerden tam not aldı.
Ziyaretçi Görüşleri
Denizli Kayak Merkezi’nin bu sezon daha da iyi bir hizmet sunduğunu ifade eden ziyaretçiler, memnuniyetlerini dile getirdi. Burcu Yavaşal, sezonun başlamasını heyecanla beklediklerini belirterek, “Tesisler bu yıl çok daha özenli ve temiz, kar kalitesi harika. Burası gerçekten çok güzel, burayı çok seviyoruz” dedi.Serhat Pişkin ise pistlerin düzenli ve tesis çalışanlarının güler yüzlü olduğunu vurguladı: “Tesisin otoparkı nizami, pistler özenle hazırlanmış. Her şey çok güzel, keyifle vakit geçiriyoruz.”
Sefa Mala, üç farklı pist seçeneğinin zenginlik kattığını ifade ederek, “Buraya kayak yapmayı bilmeseniz bile kızak alanında eğlenmek için gelebilirsiniz. Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu’na böyle bir tesisi kazandırdığı için teşekkür ederim” dedi.
11 yıldır snowboard yapan Doruk Oturgan ise İzmir’den gelerek Denizli Kayak Merkezi’nde vakit geçirmekten mutluluk duyduğunu söyledi: “Pistler çok iyi durumda, telesiyejler bakımlı ve tesislerde her türlü ihtiyaç karşılanabiliyor. Ege Bölgesi’nde böyle bir yer olması büyük bir şans. Herkese burayı tavsiye ediyorum.”



