TFF Spor Toto 1. Lig'de bu hafta oynanacak karşılaşmalar ile yeni sezon başlayacak. 2018-2019 futbol sezonu öncesi bir mesaj yayınlayan Gençlik ve Spor İl Müdürü Ahmet İbanoğlu; dostluğun, kardeşliğin ve fair-play'in yaşanacağı bir sezon olmasını diledi. “DENİZLİSPOR ŞEHRİN MARKA DEĞERİDİR”Denizlispor’un bu sezon tecrübeli oyunculardan kurulu iddialı bir takım olduğunu belirten İbanoğlu, başta Kulüp Başkanı Mustafa Üstek, yönetim kurulu ve teknik heyetin gayretleriyle; özlenen başarıların yeniden kazanılacağına yürekten inandığını belirtti.Yeni sezonun tüm takımlara ve şehrin marka değeri Denizlispor’a hayırlı olmasını dileyen İbanoğlu, ilk maçta Gazişehir Gaziantep karşısında takıma başarılar diledi.
Spor
Yayınlanma: 09 Ağustos 2018 - 12:57
DENİZLİSPOR'A İNANIYORUM
2018-2019 futbol sezonunun ilk maçında 12 Ağustos Pazar günü Gazişehir Gaziantep ile karşılaşacak Denizlispor’a, Gençlik ve Spor İl Müdürü Ahmet İbanoğlu yeni sezonda başarılar diledi.
Spor
09 Ağustos 2018 - 12:57




