Denizlispor’un eski teknik direktörlerinden Sakıp Özberk, boğularak hayatını kaybetti
Denizlispor’un eski teknik adamlarından Sakıp Özberk, akşam saatlerinde denize girdi ve boğularak hayatını kaybetti.
İskenderun Arsuz’daki yazlığında akşam saatlerinde denize giren Sakıp Özberk boğularak hayatını kaybetti.
TFF'den yapılan açıklamada; "Türk futbolunun değerli isimlerinden, eski futbolcu ve teknik direktör Mehmet Sakıp Özberk’in vefat ettiğini derin bir üzüntüyle öğrenmiş bulunuyoruz. Merhum Mehmet Sakıp Özberk’e Allah'tan rahmet; kederli ailesine ve Türk Futbol camiasına başsağlığı dileriz." denildi.
Özberk’in acı haberi sonrası Denizlispor, sosyal medya hesaplarından başsağlığı mesajı yayınladı. Mesajda, “Bir dönem kulübümüzde teknik direktör olarak görev yapan Sakıp Özberk'in vefatını büyük bir üzüntüyle öğrenmiş bulunuyoruz. Merhuma Allah'tan rahmet, kederli ailesine ve spor camiasına başsağlığı dileriz” denildi.2001-2002 Yıllarında Denizlispor’da görev yapan Özberk için, Denizlispor’dan, “Özberk’in acı haberi sonrası Denizlispor, sosyal medya hesaplarından başsağlığı mesajı yayınladı. Mesajda, “Bir dönem kulübümüzde teknik direktör olarak görev yapan Sakıp Özberk'in vefatını büyük bir üzüntüyle öğrenmiş bulunuyoruz. Merhuma Allah'tan rahmet, kederli ailesine ve spor camiasına başsağlığı dileriz” mesajı yayınlandı.
Denizlispor’un eski teknik adamlarından Sakıp Özberk, akşam saatlerinde denize girdi ve boğularak hayatını kaybetti.
İskenderun Arsuz’daki yazlığında akşam saatlerinde denize giren Sakıp Özberk boğularak hayatını kaybetti.
TFF'den yapılan açıklamada; "Türk futbolunun değerli isimlerinden, eski futbolcu ve teknik direktör Mehmet Sakıp Özberk’in vefat ettiğini derin bir üzüntüyle öğrenmiş bulunuyoruz. Merhum Mehmet Sakıp Özberk’e Allah'tan rahmet; kederli ailesine ve Türk Futbol camiasına başsağlığı dileriz." denildi.
Özberk’in acı haberi sonrası Denizlispor, sosyal medya hesaplarından başsağlığı mesajı yayınladı. Mesajda, “Bir dönem kulübümüzde teknik direktör olarak görev yapan Sakıp Özberk'in vefatını büyük bir üzüntüyle öğrenmiş bulunuyoruz. Merhuma Allah'tan rahmet, kederli ailesine ve spor camiasına başsağlığı dileriz” denildi.2001-2002 Yıllarında Denizlispor’da görev yapan Özberk için, Denizlispor’dan, “Özberk’in acı haberi sonrası Denizlispor, sosyal medya hesaplarından başsağlığı mesajı yayınladı. Mesajda, “Bir dönem kulübümüzde teknik direktör olarak görev yapan Sakıp Özberk'in vefatını büyük bir üzüntüyle öğrenmiş bulunuyoruz. Merhuma Allah'tan rahmet, kederli ailesine ve spor camiasına başsağlığı dileriz” mesajı yayınlandı.




