Denizlispor’da 11 yıl forma giyen ve 5 yıl takım kaptanlığı yapan Ercüment Dilmen, Denizlispor’un ne kadar büyük bir kulüp olduğunu, formasının ne kadar şerefli ve asil olduğunu herkesin bilmesi gerektiğini söyledi. Dilmen, “11 sene bu şerefli formayı giydim, beş sene takim kaptanlığı yaptım. Denizlispor ve Denizli taraftarı vefalıdır. “Benim 11 sezon, Denizlispor transferim 1 saniye sürmüştür. Onlarca kulüp peşimde olduğu halde üçü besi aramadım ve arkadaşlarım da aramadı. Gelelim ana konuya: su anda transfer yasağı var. Duyumlarıma göre bazı futbolcular rakamlarda hak etmedikleri halde uçuyorlar. Basta transfer komitesi başkanı Ali Fırat, Taner Atilla başkan ceplerinden para verecekler, işini gücünü bırakıp takim bir şeyler olsun muhafaza edelim kadroyu diye çırpınırken sizler transfer yasağı olmasından istifade etmeyin. Kulübe yardımcı olun inanın ileride önünüze fazlasıyla Denizli’den ve başka yerlerden size sunulur. Kulübün zor durumunda esnek olun, bizler öyle yaptık. Şahap, Ali Rıza, Murat, Ekrem, Güngör, Tuncay, Erol, Tevfik niceleri simdi faydalarını da görüyoruz. Ben Denizlispor sayesinde aileme baktım. Kardeşlerime baktım. Askerliğimi burada yaptım. Denizlispor sayesinde emekli oldum. Hala taraftar bizlere sevgi gösterisinde bulunuyor. Beni dinleyin; ileride artı olarak burada ve başka kulüplerde size geri döner, yoksa fırsat düşkünü derler” dedi.
Spor
Yayınlanma: 07 Haziran 2017 - 13:17
Güncelleme: 07 Haziran 2017 - 14:05
EFSANE KAPTAN'DAN MESAJ VAR
Denizlispor’un efsane Kaptanı Ercüment, futbolcuların transfer yasağı nedeniyle fırsatçılık yapmaması gerektiğini belirterek, “Denizlispor’da kimsenin parası kalmaz. Bu büyük camia herkese hak ettiğini verir” dedi.
Spor
07 Haziran 2017 - 13:17
Güncelleme: 07 Haziran 2017 - 14:05




