Ligin 4. haftasında evinde Elazığspor ile karşılaşacak Denizlispor'da futbolcular, Haluk Ulusoy Tesisleri'nde, teknik direktör Yusuf Şimşek yönetiminde ısınma koşusu ve koordinasyon çalışması yaptı.İdmanın ikinci bölümünde pas çalışan futbolcular, 1 saat süren antrenmanı çift kale maçla tamamladı.Teknik direktör Şimşek, ligde bulundukları sıradan yukarılara doğru bir çıkış yakalamak istediklerini belirtti.Eskişehirspor ve Ankaragücü'nü mağlup eden güçlü bir takımla karşılaşacaklarını anlatan Şimşek, "Çok dikkatli olmak zorundayız. Hazırlıklarımızda bir çalışma sistemi oluşturduk. Taraftarımıza buradan çağrı yapıyorum. Maçta bizleri yalnız bırakmasınlar. Ne olursa olsun bu maçta 3 puanı alıp, gülen takım olmak istiyoruz" diye konuştu.
Spor
Yayınlanma: 05 Eylül 2017 - 11:57
ELAZIĞ MESAİSİ BAŞLADI
Denizlispor, Elazığspor maçı hazırlıklarına bayram izninin ardından başladı.
Spor
05 Eylül 2017 - 11:57




