Son haftalarda alınan başarılı sonuçlarla takımın yeniden çıkışa geçtiğini ve ligi bitirebildikleri en iyi yerde bitirmeyi amaçladıklarını belirten Çal Belediye Başkanı Fethi Akcan, taraftarları Pazar günü saat 15.00’te torbalı maçına davet etti.
Torbalı maçını kazanarak taraftarlara galibiyetle veda etmek istediklerini belirten Akcan, “Çal Belediyespor, tarihinde ilk kez mücadele ettiği Spor Toto Bölgesel Amatör Lig’de bu sezon tecrübe kazandı. Hedefimiz ligde kalarak önümüzdeki sezon daha iyi ve güçlü bir kadro oluşturup 3. Lige çıkmak olacak. Kuşadası deplasmanında oynadığımız futbolu Torbalı karşısında da sergilersek, deplasmanda elimizden kaçırdığımız Torbalı’yı yeneceğimize inanıyorum. Taraftarlarımızı evimizde oynayacağımız son karşılaşmada takımımızı desteklemeye davet ediyorum” dedi.
Torbalı maçını kazanarak taraftarlara galibiyetle veda etmek istediklerini belirten Akcan, “Çal Belediyespor, tarihinde ilk kez mücadele ettiği Spor Toto Bölgesel Amatör Lig’de bu sezon tecrübe kazandı. Hedefimiz ligde kalarak önümüzdeki sezon daha iyi ve güçlü bir kadro oluşturup 3. Lige çıkmak olacak. Kuşadası deplasmanında oynadığımız futbolu Torbalı karşısında da sergilersek, deplasmanda elimizden kaçırdığımız Torbalı’yı yeneceğimize inanıyorum. Taraftarlarımızı evimizde oynayacağımız son karşılaşmada takımımızı desteklemeye davet ediyorum” dedi. 



