Nuri KAPLAN
Fenerbahçe’nin Denizli’de 210 üyesinin bulunması nedeniyle şube için onay verildiğini belirten Denizli Şubesi Başkanı Emrah Tünay, “Genel kurulun ardından gerek Denizli, gerekse Fenerbahçe’ye karşı sorumluluklarımız artmıştır. Bundan önce taraftar topluluğu olarak yapmış olduğumuz çalışmalar, bundan sonra Fenerbahçe Spor Kulübü Denizli Şubesi olarak devam edecektir. Misyonumuz, sporun her dalında etkinlik göstererek üyeler, sporcular ve taraftarlar arasında sevgi dayanışma kurmak ve Atatürk ilkelerine bağlı insan haklarına saygılı, kulübe aidiyeti tam, barış ve kardeşlik ortamında faaliyetlerimizi sürdürmektir. Şube olarak kendi misyonumuzla Fenerbahçe Spor Kulübünün vizyonuna uygun şekilde hareket ederek sosyal, kültürel ve sportif alanda yapılacak çalışmaların yanı sıra, zaman içerisinde giderek daha da büyümesini hedeflediğimiz şubemizin gücünü ve yaratacağı etkiyi Fenerbahçe Spor Kulübü’nün menfaatleri doğrultusunda yönlendirmek tek gayemiz olacaktır. Bu günden sonra kulübümüze karşı olan aidiyet duygumuzla, taraftarlılığımızla, dayanışma ruhumuzla hem Fenerbahçe’mize, hem de Denizli’mize hizmet etmekten onur duyacağız” dedi.
Spor
Yayınlanma: 18 Nisan 2018 - 11:55
FENERBAHÇE DENİZLİ ŞUBESİ AÇILDI
Fenerbahçe Spor Kulübü Denizli Şubesi 25 Mart’ta yapılan ilk genel kurulun ardından faaliyetlerine başladı. Şube Başkanı Emrah Tünay, Denizli Gazeteciler Cemiyeti İlyas Haytan Toplantı Salonunda düzenlenen basın toplantısında çalışmaları hakkında bilgi verdi.
Spor
18 Nisan 2018 - 11:55
İlginizi Çekebilir




