Üst üste alınan yenilgilerin ardından zorlu Eskişehir deplasmanında alınan beraberlikle moralleri yerine gelen Horozlarda Başkan Üstek bayram önü kesenin ağzını açtı. İç saha mağlubiyetinden dolayı uygulanacak cezayı erteleyen Yeşil Siyahlı yönetim, bayram öncesi deplasman beraberlik primi ile bayram harçlığı dağıtma kararı aldı. Ligin daha başı olduğunu ve kaybedilen puanların telafi edileceğini ifade eden Başkan Mustafa Üstek, “Haftalar ilerledikçe taşlar yerine oturacak ve Horoz lige ağırlığını koyacaktır. Taraftarlarımızdan biraz sabır istiyoruz” dedi.
Spor
Yayınlanma: 29 Ağustos 2017 - 13:35
FUTBOLCULARA BAYRAM HARÇLIĞI
Lige tarihinin en kötü başlangıçlarından birisini yapan Denizlispor’da kaybedilen iç saha maçının cezası ertelenirken, Eskişehir maçında alınan beraberlik primi ve bayram harçlığı dağıtılacağı açıklandı.
Spor
29 Ağustos 2017 - 13:35




