• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Denizli Haberleri
    ÇameliPamukkale MerkezefendiAcıpayamBeyağaçBozkurtÇalÇardakGüneyHonazKaleSerinhisarTavasBuldanÇivrilBekilliBabadağBaklanSarayköy
  • Gündem
  • DENİZLİ BŞB
  • Siyaset
    Adalet ve Kalkınma PartisiCumhuriyet Halk PartisiİYİ PartiMilliyetçi Hareket PartisiDiğer Partiler
  • Ekonomi
  • Asayiş
  • DTO
  • Spor Dünya Sağlık Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Magazin Eğitim Genel
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
  1. Haberler
  2. Spor
  3. GALİBİYET SÖZÜ VERDİLER
Spor
Yayınlanma: 16 Kasım 2017 - 15:38

GALİBİYET SÖZÜ VERDİLER

Merkezefendi Belediye Başkanı Muhammet Subaşıoğlu’nu ziyaret eden Merkezefendi Belediyesi Yüksekçıta Koleji Basketbol Takımı, Cumartesi günü deplasmanda oynayacağı Muğla Orman Spor maçından galibiyetle döneceklerinin sözünü verdi.

Spor
16 Kasım 2017 - 15:38
1 dk okunma süresi
A
Büyüt
A
Küçült
GALİBİYET SÖZÜ VERDİLER
Merkezefendi Belediye Başkanı Muhammet Subaşıoğlu’na bir ziyarette Merkezefendi Belediyesi Yüksekçıta Koleji Basketbol Takımı’ndan geldi. Cumartesi günü saat 16.00’da Menteşe Spor Salonu’nda Muğla Orman Spor ile karşılaşacak olan basketbol takımı, maç öncesi Merkezefendi Belediye Başkanı Muhammet Subaşıoğlu’nu makamında ziyaret etti.

Ziyarete Yüksekçıta Spor Kulübü Başkanı Arda Onur Koçak, Yüksekçıta Okulları Yönetim Kurulu Başkanı İlker Emek, Basketbol Takımı Koçu Abbas Bakırcı, Genel Menajer Mehmet Ürnez ve oyuncular katıldı. Merkezefendi Belediye Başkanı Muhammet Subaşıoğlu, basketbol takımının yaptığı ziyaretten dolayı duyduğu memnuniyeti dile getirirken, galibiyetin de sözünü aldı. Başkan Subaşıoğlu, “Bu yıl Türkiye Basketbol 2. Ligi’nde temsil eden takımımız emin adımlarla yoluna devam ediyor. İyi bir performans gösteriyoruz. Tribünlerimizde basketbol severlerin desteğiyle doluyor. Geçen hafta İstanbul’dan güzel bir galibiyetle dönen takımımızı kutluyorum. Bu hafta sonunda da Muğla’da bir müsabaka oynayacaklar. Oradan da galibiyetle döneceklerine inanıyorum. Şimdiden başarılar diliyorum” dedi. Basketbolcular da Başkan Subaşıoğlu’na galibiyet sözü verdi.

Ziyaretin sonunda basketbol takımı tarafından Merkezefendi Belediye Başkanı Muhammet Subaşıoğlu’na takımın 20 numaralı forması hediye edildi.

ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
İTALYA’DAN GELEN TEKLİFE RAĞMEN DENİZLİ’Yİ SEÇTİ
İTALYA’DAN GELEN TEKLİFE RAĞMEN DENİZLİ’Yİ SEÇTİ
Tavaslı Elif Dilara Davulcu Avrupa dart şampiyon oldu
Tavaslı Elif Dilara Davulcu Avrupa dart şampiyon oldu
TAKIM RUHU KAZANDI: EFES'TE ZİRVE PAKDOS'UN
TAKIM RUHU KAZANDI: EFES'TE ZİRVE PAKDOS'UN
TÜRFAD Denizli'de Yol Haritasını Belirledi
TÜRFAD Denizli'de Yol Haritasını Belirledi
STK’LARLA YOL HARİTASI ÇİZİYORUZ
STK’LARLA YOL HARİTASI ÇİZİYORUZ

Ana Sayfa
Yaşam
Denizli Haberleri
Gündem
DENİZLİ BŞB
Siyaset
Ekonomi
Asayiş
DTO
Spor
Dünya
Sağlık
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Magazin
Eğitim
Genel
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim