Cumartesi günü oynanacak olan Göztepe maçı öncesinde Denizlisporlu futbolcular için yemek organizasyonu düzenlendi. Başkan Mustafa Üstek'in ev sahipliğinde Bursa Kebap Evinde gerçekleşen yemekte futbolcular, teknik heyet ve yönetim bir araya geldi.Yemekte konuşma yapan Başkan Mustafa Üstek, "Göztepe maçında her zaman olduğu gibi yine kazanmak için sahada olacağız. Bu yüzden taraftarımızın desteği bizim için önemli. Takımımızı yalnız bırakmasınlar. Onların desteği ile sahadan galip ayrılacağımıza eminiz" dedi.
Spor
Yayınlanma: 18 Mayıs 2017 - 23:28
GÖZTEPE'Yİ GÖZLERİNE KESTİRDİLER
TFF 1. Lig’de sezonun son maçında taraftarına Göztepe galibiyeti ile veda etmek isteyen Denizlisporlu futbolcular, Bursa Kebap Evinde moral depoladı.
Spor
18 Mayıs 2017 - 23:28




