Denizlispor, Denizlispor olalı tarihinde asla böyle bir görüntü olmadı. Denizlispor Haluk Ulusoy Tesilerinde bugün koyun otlatılan fotoğraflar gündeme bomba gibi düştü. Bu fotoğrafları gören Denizlispor taraftarları 2. lige düşmenin ötesinde daha da derin bir üzüntü yaşadılar.

TFF 2'nci Lig'e düştükten sonra dağılan kadrosunu toplamaya çalışan Denizlispor, Ulusoy Tesislerinde antrenman alanında futbolcuları görmeye alışık taraftarlar, otlayan koyunları görünce şoke oldu.
Tesislerde otlayan koyunları gören Denizlispor taraftarı buruk bir acı yaşadılar. Denizlispor, Denizlispor olalı böyle bir acı yaşamadıklarını söyleyen taraftarlar, “Takımımız, Süper Lig’den, TFF 2'nci Lig'e kadar düştü, o kadar çok üzüldük. Ancak bugün Haluk Ulusoy Tesislerinde koyunların otlatıldığını gördüğümüz görüntüler hayatımızın en acı görüntüleridir. Yazıklar olsun, bu takım bu görüntüleri hak edecek bir takım değildir. Bu takımın başkanına, bu şehrin akil adamlarına, bu şehri yönetenlere yazıklar olsun” dediler.




