Geçen haftayı bay geçtiklerini belirten Hasan Şermet, "Futbolcularımıza sezon başından bu yana lig ve kupa maçları derken hiç izin verme şansımız olmamıştı. 1 haftalık bir dinlenme süreci geçirdiler. Cumartesi günü hazırlıklarımıza başladık. Sezonun son maçına çıkacağız. Hedefimiz her maçta olduğu gibi bu karşılaşmada da galibiyet. Kazanarak sezonu galibiyetle tamamlamak istiyoruz. Taraftarlarımıza 3 puan hediye edeceğiz” diye konuştu.
Spor
Yayınlanma: 26 Nisan 2017 - 17:46
HEDEF GÜZEL FUTBOL VE GALİBİYET
Kızılcabölükspor teknik direktörü Hasan Şermet cumartesi günü Kızılcabölük Stadı’nda oynanacak Kozan Belediyespor maçıyla ilgili açıklamalarda bulundu.
Spor
26 Nisan 2017 - 17:46




