• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Denizli Haberleri
    ÇameliPamukkale MerkezefendiAcıpayamBeyağaçBozkurtÇalÇardakGüneyHonazKaleSerinhisarTavasBuldanÇivrilBekilliBabadağBaklanSarayköy
  • Gündem
  • DENİZLİ BŞB
  • Siyaset
    Adalet ve Kalkınma PartisiCumhuriyet Halk PartisiİYİ PartiMilliyetçi Hareket PartisiDiğer Partiler
  • Ekonomi
  • Asayiş
  • DTO
  • Spor Dünya Sağlık Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Magazin Eğitim Genel
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
  1. Haberler
  2. Spor
  3. Her maça 2-3 eksikle çıkmak zorunda kalıyoruz
Spor
Yayınlanma: 29 Ocak 2023 - 22:38
Güncelleme: 29 Ocak 2023 - 22:48

Her maça 2-3 eksikle çıkmak zorunda kalıyoruz

Spor
29 Ocak 2023 - 22:38
Güncelleme: 29 Ocak 2023 - 22:48
1 dk okunma süresi
A
Büyüt
A
Küçült
Her maça 2-3 eksikle çıkmak zorunda kalıyoruz
Denizlispor Teknik Direktör Yardımcısı Hamdi Demirtaş, Manisaspor FK maçının ardından yaptığı açıklamada, "Takımımıza takviye yapamadığımız gibi her maça 2-3 eksikle çıkmak zorunda kalıyoruz" dedi.
Spor Toto 1. Lig'in 22. haftasında A. Denizlispor, evinde karşılaştığı Manisa FK ile 1-1 berabere kaldı. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında Denizlispor Teknik Direktörü Giray Bulak kırmızı kart gördüğü için basın toplantısına Yardımcı Antrenör Hamdi Demirtaş katıldı. Demirtaş, "Transfer kapalı ve ikinci yarıda 3'üncü maçımızı oynadık her çıktığımız rakip karşımıza 3-4 tane hatta daha fazla yeni oyuncuyla çıktı. Bu maç öncesi hücumda özellikle Mayi, Ömer Şişmanoğlu takımımıza katılamadılar ikisi de sakatlığından dolayı belki bir iki hafta daha katılamayacaklar. Onun için ön bölgede sıkıntı çekiyoruz. Bugün için söylenecek şey çocuklar canla başla elinden gelenini yaptılar. Öndeki eksik oyunculardan dolayı ön bölgede fazla pozisyon bulamadık. Rakibe pozisyon fazla vermedik ama aslında birinci penaltı golünden sonra biraz daha sakin kalabilsek biraz daha topa sahip olabilsek... Telaş ve panik yaptık, rakip de penaltı kazandı. Takımımıza takviye yapamadığımız gibi her maça 2-3 eksikle çıkmak zorunda kalıyoruz. Dikkat ettiyseniz bugün sadece bir oyuncu değişikliği yapabildik. Başka oyuncu değişikliği yapmadık, rakibimiz 5 tane yaptı 2-3 tanesi yeni oyuncu. Bundan sonra oynayacağımız Bandırmaspor maçında rakip 3-4 tane yeni oyuncuyla karşımıza çıkacak. Çocuklar ellerinden gelenini yapıyorlar. Ligin sonuna kadar elimizden gelen ne varsa sonuna kadar yapacağız. Denizlispor'u kümede bırakmak için elimizden gelen bütün çabayı sarf edeceğiz" diye konuştu.

ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
İTALYA’DAN GELEN TEKLİFE RAĞMEN DENİZLİ’Yİ SEÇTİ
İTALYA’DAN GELEN TEKLİFE RAĞMEN DENİZLİ’Yİ SEÇTİ
Tavaslı Elif Dilara Davulcu Avrupa dart şampiyon oldu
Tavaslı Elif Dilara Davulcu Avrupa dart şampiyon oldu
TAKIM RUHU KAZANDI: EFES'TE ZİRVE PAKDOS'UN
TAKIM RUHU KAZANDI: EFES'TE ZİRVE PAKDOS'UN
TÜRFAD Denizli'de Yol Haritasını Belirledi
TÜRFAD Denizli'de Yol Haritasını Belirledi
A. DENİZLİSPOR 1-1 MANİSASPOR FK
A. DENİZLİSPOR 1-1 MANİSASPOR FK

Ana Sayfa
Yaşam
Denizli Haberleri
Gündem
DENİZLİ BŞB
Siyaset
Ekonomi
Asayiş
DTO
Spor
Dünya
Sağlık
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Magazin
Eğitim
Genel
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim