• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Denizli Haberleri
    ÇameliPamukkale MerkezefendiAcıpayamBeyağaçBozkurtÇalÇardakGüneyHonazKaleSerinhisarTavasBuldanÇivrilBekilliBabadağBaklanSarayköy
  • Gündem
  • DENİZLİ BŞB
  • Siyaset
    Adalet ve Kalkınma PartisiCumhuriyet Halk PartisiİYİ PartiMilliyetçi Hareket PartisiDiğer Partiler
  • Ekonomi
  • Asayiş
  • DTO
  • Spor Dünya Sağlık Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Magazin Eğitim Genel
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
  1. Haberler
  2. Spor
  3. İldiz: "9 tane final maçımız kaldı, yolumuza devam ediyoruz"
Spor
Yayınlanma: 11 Mart 2019 - 22:28

İldiz: "9 tane final maçımız kaldı, yolumuza devam ediyoruz"

Ümraniyespor sahasında berabere kalan Abalı Denizlispor’da Teknik Direktör Yücel İldiz, karşılaşmanın özellikle ikinci yarısında lider gibi oynadıklarını belirterek, “9 tane final maçımız kaldı, lider olarak yolumuza devam ediyoruz, ligi lider bitiririz diye düşünüyorum” dedi.

Spor
11 Mart 2019 - 22:28
1 dk okunma süresi
A
Büyüt
A
Küçült
İldiz: “9 tane final maçımız kaldı, yolumuza devam ediyoruz”
Spor Toto 1. Lig’in 25. haftasında Abalı Denizlispor sahasında Ümraniyespor ile 1-1 berabere kaldı. Ligde averajla liderliğini sürdüren yeşil siyahlı ekibin Teknik direktörü Yücel İldiz, maç sonrası basın toplantısı düzenleyerek karşılaşmayı değerlendirdi. Ligdeki tüm gözlerin Ümraniyespor-Abalı Denizlispor karşılaşmasında olduğunu aktaran İldiz, özellikle iddia takibi takımların neticeyi merak ettiklerini ve kendilerin diğer takımların puan kaybetmesini beklediği gibi doğal olarak diğer takımların da Abalı Denizlispor’un puan kaybetmesini beklediğini kaydetti. 



Karşılaşmanın ilk yarısının dengede gittiğini aktaran İldiz, ikinci yarıda ise lider gibi oynadıklarını ifade ederek, “İlk yarıda istediklerimizi çok yapamadık. Rakip de yapamadı ama çok da istediğimizi oynayamadık. Maç dengede gitti, çok da fazla pozisyon olmadan berabere bitti. İkinci yarıda gerçekten Denizlispor gibi oynadık, oyunun son saniyesine kadar maçı kovaladık. Her şeyi istedik. Sonuç olarak lider gibi oynadık. Lideriz şuanda lider de bitirmek istiyoruz. Biz bu mücadeleyi verelim, lider gidiyoruz, lider de bitiririz diye düşünüyorum. Biraz daha birlikte oynamamız ve saha içinde ve dışında birlikteliğimizi muhafaza etmemiz lazım. Diğer takımlar gibi çok fazla geniş bir kadromuz yok. İkinci yarıdaki oyunumuz maalesef 3 puana yetmedi ama olsun. Bu tip müsabakalarda çok sorun değil ama niyet önemli çok istedik. 9 tane final maçımız kaldı, devam ediyoruz” dedi.

ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
İTALYA’DAN GELEN TEKLİFE RAĞMEN DENİZLİ’Yİ SEÇTİ
İTALYA’DAN GELEN TEKLİFE RAĞMEN DENİZLİ’Yİ SEÇTİ
Tavaslı Elif Dilara Davulcu Avrupa dart şampiyon oldu
Tavaslı Elif Dilara Davulcu Avrupa dart şampiyon oldu
TAKIM RUHU KAZANDI: EFES'TE ZİRVE PAKDOS'UN
TAKIM RUHU KAZANDI: EFES'TE ZİRVE PAKDOS'UN
TÜRFAD Denizli'de Yol Haritasını Belirledi
TÜRFAD Denizli'de Yol Haritasını Belirledi
Taşyürek: “Çok zor şartlarda oyuncu kadrosu anlamında ilerlemeye çalışıyoruz”
Taşyürek: “Çok zor şartlarda oyuncu kadrosu anlamında ilerlemeye çalışıyoruz”

Ana Sayfa
Yaşam
Denizli Haberleri
Gündem
DENİZLİ BŞB
Siyaset
Ekonomi
Asayiş
DTO
Spor
Dünya
Sağlık
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Magazin
Eğitim
Genel
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim