Protokol tribününde yaşanan tatsız olayların, 3-1’lik muhteşem galibiyeti gölgeleyemeyeceğini ifade eden İrdem, ”Bu skorda en büyük emek sahada terinin son damlasına kadar koşan futbolcu kardeşlerimle beraber 90 dakika hiç susmayan Denizlispor taraftarlarının eseridir. Alkışın en büyüğünü ve takdiri siz değerli Denizlispor taraftarları hak ediyorsunuz. Ankaragücü maçında takdire şayan bir seyirci profili çizdiğiniz için sizlere sonsuz teşekkürler, Denizlispor Denizli’nindir” dedi.
Spor
Yayınlanma: 02 Nisan 2018 - 13:12
İRDEM'DEN TARAFTARA TEŞEKKÜR
Denizlispor Asbaşkanı Necip İrdem, Ankaragücü karşılaşmasında takımlarını 90 dakika boyunca destekleyen taraftarlara teşekkür etti.
Spor
02 Nisan 2018 - 13:12




