Atik, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında yaptığı konuşmada, Denizlispor'un onuruyla, gururuyla mücadele ettiğini belirtti.Atik, "Öncelikle oyuncularımıza teşekkür ediyorum. Son dakikaya kadar Göztepe ile başa baş oynadılar. Çok eksiğimiz vardı. Rakibe pozisyonlar verdik ama kimse mücadele etmediler, erkenden tatile girdiler diyemez. Göztepe iyi bir takım. Onlara play-off'ta başarılar diliyorum"dedi.
Tahmini okuma suresi: 2 dakika.




