Denizli Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü’nün 28-30 Mart 2018 tarihlerinde düzenlediği Okul Sporları Küçük Kızlar ve Erkekler Masa Tenisi İl Birinciliği finallerinde şampiyonlar belli oldu. Hasan Güngör Spor Salonu’nda yapılan turnuvaya kızlarda 8 takım 24 sporcu katılırken erkeklerde 15 takım 45 sporcu katıldı. Kadınlarda Acıpayam Yassıhöyük Ortaokulu’nun şampiyonluğu ile tamamlanan turnuvada erkeklerde ise PEV Ortaokulu kupaya uzanmasını bildi. Turnuva sonunda gerçekleştirilen ödül töreninde dereceye giren sporculara kupa ve madalyalar verildi.NEFES KESEN FİNALKızlarda Yassıhöyük Ortaokulu’nun zaferi ile sonuçlanan turnuvanın final maçında çekişmeli anlar yaşandı. Sarıabat Ortaokulu ile karşılaşan Acıpayam temsilcisi, final setine kalan maçı 3-2’lik skorla kazanarak şampiyonluk kupasını aldı.
Spor
Yayınlanma: 02 Nisan 2018 - 12:36
KÜÇÜK RAKETLER HASAN GÜNGÖR'DE BULUŞTU
Okul Sporları Masa Tenisi İl Birinciliğinde şampiyonlar belli oldu. Küçük kızlar ve erkekler kategorisinde gerçekleştirilen turnuvaya 23 takım 69 sporcu katıldı.
Spor
02 Nisan 2018 - 12:36




