Kızılcabölükspor’un orta sahadaki dinamosu Taygun Vurgun 2-0 kazanılan Tavşanlı Linyitspor maçıyla ilgili açıklamalarda bulundu.Geçen sezon kupada gösterdikleri başarının ardından bu sezonda kupanın renkli takımı olacaklarını söyleyen Taygun Vurgun, “Geçen sezon Trabzonspor, Atiker Konyaspor gibi Süper Lig takımlarıyla maçlar yaparak tarih yazmıştık. Bu sezon da da kupada iyi işler yapmak istiyorduk. İlk maçımızda Tavşanlı Linyitspor ile deplasmanda karşılaştık. Maça kontrollü başladık. İlk yarının ortalarında oyunun hakimiyeti elimize geçti. İkinci yarıda baskımızı iyice arttırdık ve attığımız 2 golle kazanarak tur atladık. Tüm takım arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Tur atladığımız için mutluyuz. Bende sezona iyi başladım ve 2 maçta 3 gol atarak takımıma katkı sağladım. İnşallah devamı gelecek” diye konuştu.4 GÜN İZİNÖte yandan Sarı - Kırmızılılar, kupa maçının ardından 4 günlük kurban bayramı iznine ayrıldı.Tavşanlı’da oynanan karşılaşmanın ardından Denizli’ye gelen takım tesislerden dağılarak 4 günlük bayram iznine ayrıldı. 3 Eylül Pazar günü tesislerde toplanacak Mekik, Düzyurtspor maçı hazırlıklarına başlayacak.
Spor
Yayınlanma: 31 Ağustos 2017 - 21:56
MEKİK'TE KEYİFLER YERİNDE
Lige müthiç bir başlangıç yapan, Ziraat Türkiye Kupası’nda da aldığı net skorla 3. Tura yükselen Kızılcabölükspor’da moraller yerinde.
Spor
31 Ağustos 2017 - 21:56




