• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Denizli Haberleri
    ÇameliPamukkale MerkezefendiAcıpayamBeyağaçBozkurtÇalÇardakGüneyHonazKaleSerinhisarTavasBuldanÇivrilBekilliBabadağBaklanSarayköy
  • Gündem
  • DENİZLİ BŞB
  • Siyaset
    Adalet ve Kalkınma PartisiCumhuriyet Halk PartisiİYİ PartiMilliyetçi Hareket PartisiDiğer Partiler
  • Ekonomi
  • Asayiş
  • DTO
  • Spor Dünya Sağlık Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Magazin Eğitim Genel
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
  1. Haberler
  2. Pamukkale
  3. Pamukkale Belediyes'nden İl Sağlık Müdürlüğü'ne büyük destek
Pamukkale
Yayınlanma: 31 Ekim 2020 - 19:25

Pamukkale Belediyes'nden İl Sağlık Müdürlüğü'ne büyük destek

Pamukkale Belediyesi, koronavirüs ile mücadelede önemli bir görev üstlenen filyasyon ekiplerinin kullanması için Denizli İl Sağlık Müdürlüğü’ne 20 personel ve 20 adet araç görevlendirdi. Pamukkale Belediye Başkanı Avni Örki, “Pamukkale Belediyesi olarak koranavirüs ile mücadele konusunda üzerimize düşen ne varsa yapmaya hazırız” dedi.

Pamukkale
31 Ekim 2020 - 19:25
1 dk okunma süresi
A
Büyüt
A
Küçült
Pamukkale Belediyes'nden İl Sağlık Müdürlüğü'ne büyük destek

Tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs ile mücadelede ilk günden bu yana etkin çalışmalara imza atan Pamukkale Belediyesi, son olarak sağlık çalışanlarına personel ve araç filosu desteği verdi. İl genelinde vaka takibindeki filyasyon ekiplerinin hizmetine tahsis edilen 20 personel ve 20 araç, virüsle mücadeleyi daha hızlı ve etkin bir şekilde sürdürme imkanı sağlayacak.


Pandemi sürecinde büyük bir özveri gösteren sağlık çalışanlarının her zaman yanında olduklarını belirten Pamukkale Belediye Başkanı Avni Örki, “Pandemi ile mücadelemiz ilk günden bu yana etkin bir şekilde devam ediyor. Son zamanlarda artan koronavirüs vakaları sebebiyle İl Sağlık Müdürlüğümüzün daha etkin çalışması için Pamukkale Belediyesi olarak bu hafta sonu 20 personel ve 20 araçla bu mücadeleye destek olduk. Daha önce de ekiplerimize 6 aracı şoförleriyle görevlendirmiştik. Hastalık süresinde gerektiği takdirde sağlık çalışanlarımıza desteklerimiz her zaman devam edecek. Bizlerin yapmış olduğu bu katkı ve vatandaşlarımızın duyarlılığı ile bu salgının üstesinden inşallah en kısa zaman geleceğiz.Hepimizin bu konuda üzerimize düşen ne varsa yapmamız gerek. Pamukkale Belediyesi olarak her konuda olduğu gibi pandemikonusunda da vatandaşlarımızın hem yanında hem de hizmetindeyiz” dedi. 

ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
BAŞKAN ERTEMUR, “BİZLER, EVLATLARI İÇİN ÖMRÜNÜ ADAYAN ÇINARLARIN GÖLGESİNDE BÜYÜDÜK”
BAŞKAN ERTEMUR, “BİZLER, EVLATLARI İÇİN ÖMRÜNÜ ADAYAN ÇINARLARIN GÖLGESİNDE BÜYÜDÜK”
ANAFARTALAR GÜNDÜZ ÇOCUK BAKIMEVİ'NDE AÇILIŞ İÇİN GERİ SAYIM BAŞLADI
ANAFARTALAR GÜNDÜZ ÇOCUK BAKIMEVİ'NDE AÇILIŞ İÇİN GERİ SAYIM BAŞLADI
BAŞKAN ALİ RIZA ERTEMUR'UN ÖNCÜLÜĞÜNDE ÇALIŞMALAR BAŞLADI
BAŞKAN ALİ RIZA ERTEMUR'UN ÖNCÜLÜĞÜNDE ÇALIŞMALAR BAŞLADI
BAŞKAN ERTEMUR:
BAŞKAN ERTEMUR: "GELECEK NESİLLERE DAHA TEMİZ BİR PAMUKKALE BIRAKACAĞIZ"
Acı büyük Güzel İzmir'de...
Acı büyük Güzel İzmir'de...

Ana Sayfa
Yaşam
Denizli Haberleri
Gündem
DENİZLİ BŞB
Siyaset
Ekonomi
Asayiş
DTO
Spor
Dünya
Sağlık
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Magazin
Eğitim
Genel
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim