Spor Toto 1. Lig’de şampiyonluk hedefleyen Ankaragücü’nü 3-1 yenerek düşme hattının üzerine çıkan Denizlispor’da karşılaşmayı değerlendiren Sportif direktör Bülent Ertuğrul, “Teknik ekibimiz rakibi çok iyi analiz etti ve futbolcularımız sahada görevlerini en iyi şekilde yerine getirdi. Sonuçta biz istediğimizi üstün bir futbol oynayarak aldık. Aynı oyunu Balıkesir Baltok karşısında da sergileyerek puan sıralamasında tırmanışımızı sürdürmek istiyoruz. Sakat ve cezalı oyuncumuz yok” dedi.
Spor
Yayınlanma: 03 Nisan 2018 - 10:20
'RAKİBİ İYİ ANALİZ ETTİK'
Denizlispor Sportif Direktörü Bülent Ertuğrul, Teknik ekibin Ankaragücü’nü çok iyi analiz ettiğini ve sonucun sahada alındığını, aynı oyunu Balıkesir maçında da oynayıp ligde rahatlamayı amaçladıklarını söyledi.
Spor
03 Nisan 2018 - 10:20




