• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Denizli Haberleri
    ÇameliPamukkale MerkezefendiAcıpayamBeyağaçBozkurtÇalÇardakGüneyHonazKaleSerinhisarTavasBuldanÇivrilBekilliBabadağBaklanSarayköy
  • Gündem
  • DENİZLİ BŞB
  • Siyaset
    Adalet ve Kalkınma PartisiCumhuriyet Halk PartisiİYİ PartiMilliyetçi Hareket PartisiDiğer Partiler
  • Ekonomi
  • Asayiş
  • DTO
  • Spor Dünya Sağlık Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Magazin Eğitim Genel
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
  1. Haberler
  2. Spor
  3. ŞAMPİYONLUK İÇİN YARIŞTILAR
Spor
Yayınlanma: 26 Nisan 2017 - 15:46

ŞAMPİYONLUK İÇİN YARIŞTILAR

Denizli Büyükşehir Belediyesi'nin çalışanlarına yönelik düzenlediği ve bu yıl üçüncüsü gerçekleştirilen Denizli Büyükşehir Belediyesi Masa Tenisi Turnuvası büyük heyecana sahne oldu.

Spor
26 Nisan 2017 - 15:46
1 dk okunma süresi
A
Büyüt
A
Küçült
ŞAMPİYONLUK İÇİN YARIŞTILAR
Denizli Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığının geleneksel hale getirdiği masa tenisi turnuvasının üçüncüsünü yapıldı. Çalışanların kurum içi iletişim ve dostluk bağlarını güçlendirmek, ayrıca personeli spor yapmaya teşvik etmek amacıyla tüm daire başkanlıklarının yer aldığı masa tenisi turnuvasına katılım yoğun oldu. Turnuvaya Denizli Büyükşehir Belediyesi bünyesindeki 17 daire başkanlığının oluşturduğu 25 takımda toplam 100 personel katıldı. Denizli Büyükşehir Belediyesi Merkez Spor Salonu'nda yapılan turnuva oldukça heyecanlı geçti. Turnuvanın yarı finalinde İtfaiye Dairesi Başkanlığı A takımı ve İtfaiye Dairesi Başkanlığı B takımı; Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı ile de Kültür, Turizm ve Tanıtım Dairesi Başkanlığı eşleşti.

TURNUVA İKİ GÜN SÜRDÜ

Rakiplerini eleyen İtfaiye Dairesi Başkanlığı A takımı ve Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı finalde karşılaştı. Bilgi İşlem Dairesi'nin birinci olduğu turnuvada, İtfaiye Daire Başkanlığı A takımı ikinci, Kültür Turizm ve Tanıtım Daire Başkanlığı üçüncü, İtfaiye Dairesi Başkanlığı B takımı ise dördüncü oldu. Büyük heyecana sahne olan ve 2 gün süren turnuvanın tamamlanmasının ardından Denizli Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa Gökoğlan ve Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Erdal Işık, dereceye giren takımlara kupa ve madalyalarını verdi.

ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
İTALYA’DAN GELEN TEKLİFE RAĞMEN DENİZLİ’Yİ SEÇTİ
İTALYA’DAN GELEN TEKLİFE RAĞMEN DENİZLİ’Yİ SEÇTİ
Tavaslı Elif Dilara Davulcu Avrupa dart şampiyon oldu
Tavaslı Elif Dilara Davulcu Avrupa dart şampiyon oldu
TAKIM RUHU KAZANDI: EFES'TE ZİRVE PAKDOS'UN
TAKIM RUHU KAZANDI: EFES'TE ZİRVE PAKDOS'UN
TÜRFAD Denizli'de Yol Haritasını Belirledi
TÜRFAD Denizli'de Yol Haritasını Belirledi
BÜYÜKŞEHİR’DEN BAKLAN’A DEV YATIRIMLAR
BÜYÜKŞEHİR’DEN BAKLAN’A DEV YATIRIMLAR

Ana Sayfa
Yaşam
Denizli Haberleri
Gündem
DENİZLİ BŞB
Siyaset
Ekonomi
Asayiş
DTO
Spor
Dünya
Sağlık
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Magazin
Eğitim
Genel
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim