Denizli Atatürk Stadında oynanan Denizlispor – Ankaragücü maçı sırasında protokol tribününde 2 kulüp yöneticileri arasıda arbede yaşandı. Protokol tribünün de olay çıkarken, masalar kırıldı ve sandalyelere havada uçuştu. Denizlispor ve Ankaragücü yöneticileri birbirine girdi. Çıkan kavgada Denizlispor Başkan Yardımcısı Taner Atilla yaralandı. Ardından olaylar durulmayınca çevik kuvvet protokol tribününe girdi.Arbede sırasında atılan bardak Başkan Mustafa Üstek’in başına gelirken yaralanan Başkan Yardımcısı Taner Atilla ambulansla hastaneye kaldırıldı. Arbede sırasında protokol tribününde bulunan Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan korumaları tarafından tribünden uzaklaştırıldı.ŞİKAYETÇİ OLDULARKarşılaşmadan sonra Denizlispor Başkan Yardımcısı Taner Atilla, Eski yöneticilerden Taner Atilla ve kulüp görevlisi Hasan Önder, karakola giderek Ankaragücü Başkanı Mehmet Yiğiner ve yöneticilerden şikayetçi oldular.
Spor
Yayınlanma: 01 Nisan 2018 - 20:30
Güncelleme: 01 Nisan 2018 - 21:33
ŞEREF TRİBÜNÜNDE ARBADE
Denizlispor – Ankaragücü karşılaşmasında protokol tribününde yaşanan arbedede Denizlispor Başkanı Mustafa Üstek ve Başkan Yardımcısı Taner Atilla yaralandı.
Spor
01 Nisan 2018 - 20:30
Güncelleme: 01 Nisan 2018 - 21:33




