Öncelikli hedeflerinin geçen sezon ki kadroyu korumak olduğunu belirten Ali Kemal Yavuzyiğitoğlu, “Oyuncularımıza gelen astranomik teklifler yüzünden geçmiş sezon başlarında hep yeni takım oluşturmak zorunda kalıyorduk. Hedefimiz önümüzdeki sezon için öncelikle mevcut kadroyu korumaktı. Devam etmek istemediğimiz arkadaşlara teşekkür ettik ve yollarımızı ayırdık. Eksik gördüğümüz mevkilere takviyeler yapıyoruz. Kaan Dorak ve Yeldar Yamaç’la sözleşme imzaladık. Şu an için iki oyuncu ile daha anlaştık ama kulüpleriyle olan ufak pürüzleri gidermeye çalışıyoruz. En kısa zamanda onlarda takımımıza katılacaklar. Transfer çalışmalarımız devam ediyor. Kulübün menfaatleri doğrultusunda ekstra 2-3 oyuncu daha transfer yapabiliriz. Taraftarlarımızın içi rahat olsun. Önümüzdeki sezona güçlü bir kadroyla başlayacağız. Hedefimiz yüksek ve bu hedefe emin adımlarla ilerlemek istiyoruz” dedi.
Spor
Yayınlanma: 07 Haziran 2017 - 16:44
YAVUZYİĞİTOĞLU İDDİALI KONUŞTU
Kızılcabölükspor kulüp menajeri Ali Kemal Yavuzyiğitoğlu, yeni sezon transfer planlaması ve çalışmaları hakkında açıklamalarda bulundu.
Spor
07 Haziran 2017 - 16:44




