• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Denizli Haberleri
    ÇameliPamukkale MerkezefendiAcıpayamBeyağaçBozkurtÇalÇardakGüneyHonazKaleSerinhisarTavasBuldanÇivrilBekilliBabadağBaklanSarayköy
  • Gündem
  • DENİZLİ BŞB
  • Siyaset
    Adalet ve Kalkınma PartisiCumhuriyet Halk PartisiİYİ PartiMilliyetçi Hareket PartisiDiğer Partiler
  • Ekonomi
  • Asayiş
  • DTO
  • Spor Dünya Sağlık Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Magazin Eğitim Genel
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
  1. Haberler
  2. Spor
  3. Yükselme grubunda ödüller sahiplerini buldu
Spor
Yayınlanma: 28 Haziran 2022 - 12:40

Yükselme grubunda ödüller sahiplerini buldu

Spor
28 Haziran 2022 - 12:40
1 dk okunma süresi
A
Büyüt
A
Küçült
 Yükselme grubunda ödüller sahiplerini buldu

Denizli Süper Amatör Ligi Yükselme B Grubu maçında Irlıganlıspor deplasmanda karşılaştığı Yeşilçınarspor’a mağlup olduğu maçta ikincilik kupasını aldı

Denizli Süper Amatör Ligi Yükselme B Grubu son maçında Irlıganlıspor ile Yeşilçınarspor karşı karşıya geldi. Yeşil beyazlılar ilk yarıda 2-0 yenik duruma düştükleri maçta 3-2 öne geçti. Son dakikalarda Irlıganlıspor'un gol atmasıyla normal süresi 3-3 biten karşılaşma uzatmaya gitti. Uzatmalarda da gol sesi çıkmayan maçta, Yeşilçınarspor penaltı atışlarını 4-2 kazanarak grubunda şampiyon oldu. Yeşilçınarspor Şampiyonluk kupasını alırken, Irlıganlıspor ise ikinci sırada yer alarak ödülünü aldı.

İkincilik kupasını düzenlenen törenle Denizli ASKF Başkanı Ayşe Sarıkaya ve yönetim kurulu üyeleri ile Denizli Gençlikspor İl Müdürü Ömer İlman ile diğer protokol tarafından verildi. Irlıganspor Kulüp Başkanı Mehmet Akyel sezon başındaki hedeflerine ulaştıkları için mutlu olduklarını belirterek “Sezon başında bu takımı kurarken hedef belirleyerek kurmuştuk. Ceyhun hocam ile birlikte bu takımı kurmak için büyük emek verdik. Allah’ıma şükürler olsun çok karakterli oyuncu grubu ile sezonu geçirdik. İnşallah önümüzdeki sezonda hedefimiz Süper Amatör’de şampiyon olarak Bölgesel Amatör Lige yükselmek olacak. İnşallah mahallemizi kasabamızı BAL’da temsil edeceğiz. Öncelikle hocama, futbolcularıma ve taraftarlarımıza çok teşekkür ediyorum” dedi.

“Yeni sezonda çok daha iyi ve başarılı bir takım kuracağız”
Teknik Sorumlu Ceyhun Aksoy ise “Büyüklerim abilerimiz arkadaşlarımız bu işleri sen yaparsın dediler. Bizde bu oyuncu topluluğunu topladık. Elimizden geldiği kadar gece gündüz çocuklarla beraber durmadan çalıştık ve bu noktaya geldik. Burada emeği geçen tüm oyuncularıma, yönetimime çok teşekkür ediyorum. Süper Amatör de de çok daha iyi ve başarılı bir takım kuracağımızın sözünü şimdiden veriyorum” ifadelerini kullandı.

ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
İTALYA’DAN GELEN TEKLİFE RAĞMEN DENİZLİ’Yİ SEÇTİ
İTALYA’DAN GELEN TEKLİFE RAĞMEN DENİZLİ’Yİ SEÇTİ
Tavaslı Elif Dilara Davulcu Avrupa dart şampiyon oldu
Tavaslı Elif Dilara Davulcu Avrupa dart şampiyon oldu
TAKIM RUHU KAZANDI: EFES'TE ZİRVE PAKDOS'UN
TAKIM RUHU KAZANDI: EFES'TE ZİRVE PAKDOS'UN
TÜRFAD Denizli'de Yol Haritasını Belirledi
TÜRFAD Denizli'de Yol Haritasını Belirledi
Denizli Boşanma Oranlarında Neden Önde Gidiyor?
Denizli Boşanma Oranlarında Neden Önde Gidiyor?

Ana Sayfa
Yaşam
Denizli Haberleri
Gündem
DENİZLİ BŞB
Siyaset
Ekonomi
Asayiş
DTO
Spor
Dünya
Sağlık
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Magazin
Eğitim
Genel
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim