Şirinköy Stadında Çamlık Futbol ile Bereketlispor U14 karşılaşması centilmenlik örneğine sahne oldu. Bereketlispor’un sahaya 9 kişi çıkması üzerine karşılaşmaya 11 kişi başlayan Çamlık Futbol Kulübü, maçın 20. Dakikasından itibaren 2 oyuncusunu kenara alarak karşılaşmayı 9 kişiyle oynadı. Çamlık Futbol sahadan 13-2 galip ayrılırken, yaşanan bu olay taraftarların takdirini kazandı.ÇOCUKLARIN GELİŞİMİ AÇISINDAN ÖNEMLİÇamlık Futbol olarak geniş bir kadroları olduğunu ve 18 kişilik kadro ile maça çıktıklarını belirten Çamlık Futbol Antrenörü Şenol Ünlü, “Rakibimiz maça 9 kişi geldi. Bizim amacımız rakibimize fark atmaktan ziyade çocuklarımızın gelişimine katkıda bulunmak ve empati kurmalarını sağlamak. Maça 11 kişi başlamamıza rağmen, rakip hocayla da görüşüp 20. Dakikadan itibaren 2 oyuncumuzu oyundan alarak karşılaşmalı 9 kişiyle tamamladık. Önemli olan, çocuklarımıza centilmenlik duygusunu bu yaşlarda aşılamak” dedi.
Spor
Yayınlanma: 26 Nisan 2017 - 16:36
ÇAMLIK FUTBOL'DAN CENTİLMENLİK ÖRNEĞİ
Denizli U14 ligi B grubu müsabakasında rakipleri Bereketlispor’un sahaya 9 kişi çıkması nedeniyle Çamlık Futbol da 2 kişi eksim oynayarak centilmenlik örneği gösterdi.
Spor
26 Nisan 2017 - 16:36




