Eskişehir deplasmanından alınan 1 puanı değerlendiren Asbaşkan Ali Fırat, “Zor bir maç olacağını biliyorduk, eksiklerimiz de vardı, her şeye rağmen kazanmak istiyorduk. Erken gol yedik ona rağmen iki defa geriye düşmemize rağmen deplasmanda bir puan iyidir. Yenebilirdik de sonuç olarak 1 puan çok önemli. Hem iki hafta kaybetmemiz hem puansız hem de hiç gol atmamıştık. Bu nedenle bir puan çok daha fazla anlam kazandı. Herkes rahat olsun eksiklerimizi giderdikten sonra çok daha iyi olacak her şey İlk günkü gibi inancım da güvenim de tam. Lig 34 maçtan oluşuyor. 34 maçın hepsini kazanan takım yok. Bizde kazanıp kaybedeceğiz elbet. Umutsuzluğa karamsarlığa kapılmamak lazım. Bunun için henüz çok erken” dedi.HOROZ’A 2 GÜN İZİNDenizlispor’da milli maç arasının Kurban Bayramı’na denk gelmesi nedeniyle futbolculara 2 gün izin verildi. Yeşil – siyahlı futbolcular, Perşembe günü yapılacak antrenmanın ardından izne çıkacaklar ve 3. Bayram günü tesislerde toplanarak yeniden topbaşı yapacaklar.
Spor
Yayınlanma: 29 Ağustos 2017 - 14:28
Güncelleme: 29 Ağustos 2017 - 16:59
'UMUTSUZLUĞA GEREK YOK'
Hiçbir takımın sezonda ki bütün maçları kazanamadığını belirten Denizlispor Asbaşkanı Ali Fırat, hedeflerinden sapma olmadığını ve takıma olan güvenin ilk günkü gibi devam ettiğini söyledi.
Spor
29 Ağustos 2017 - 14:28
Güncelleme: 29 Ağustos 2017 - 16:59




