• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Denizli Haberleri
    ÇameliPamukkale MerkezefendiAcıpayamBeyağaçBozkurtÇalÇardakGüneyHonazKaleSerinhisarTavasBuldanÇivrilBekilliBabadağBaklanSarayköy
  • Gündem
  • DENİZLİ BŞB
  • Siyaset
    Adalet ve Kalkınma PartisiCumhuriyet Halk PartisiİYİ PartiMilliyetçi Hareket PartisiDiğer Partiler
  • Ekonomi
  • Asayiş
  • DTO
  • Spor Dünya Sağlık Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Magazin Eğitim Genel
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
  1. Haberler
  2. Eğitim
  3. YKS'de İlk Bine Giren Öğrenciler Ödüllendirildi
Eğitim
Yayınlanma: 27 Ağustos 2019 - 20:30

YKS'de İlk Bine Giren Öğrenciler Ödüllendirildi

2019 YKS’de büyük başarı göstererek Türkiye sıralamasında ilk bine giren öğrenciler Vali Hasan Karahan tarafından ödüllendirildi.

Eğitim
27 Ağustos 2019 - 20:30
1 dk okunma süresi
A
Büyüt
A
Küçült
YKS’de İlk Bine Giren Öğrenciler Ödüllendirildi

Denizli Valiliği Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen ödül törenine Vali Hasan Karahan, Merkezefendi Kaymakamı Dr. Adem Uslu, İl Milli Eğitim Müdürü Mahmut Oğuz, İlçe Milli Eğitim Müdürleri, Okul Müdürleri, dereceye giren öğrenciler ve aileleri katıldı.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan törenin açılış konuşmasını yapan İl Milli Eğitim Müdürü Mahmut Oğuz “2019 yılı YKS sınavında Türkiye sıralamasında ilk bine giren öğrencilerimiz ilimizin eğitim öğretimde marka şehir yapan ve arkadaşlarına adeta ışık tutan öğrencilerimizi ödüllendirmek için bir araya geldik. 39 öğrencimiz ilk bine girerek büyük bir başarıya imza attılar. İlimiz eğitimin her alanında başarıları ile marka bir şehirdir. Geçtiğimiz günlerde LGS’de 500 tam puan yapan 26 öğrencimizi ödüllendirdik. İlimizdeki başarıların arkasında velilerimiz, öğretmenlerimiz, yöneticilerimiz, hayırseverlerimiz hatta Denizli halkımız var. Buradan eğitim öğretime destek veren herkese teşekkür ediyorum. öğrencilerimize de başarılar diliyorum” dedi.


Vali Hasan Karahan yaptığı konuşmasında; “2019 YKS’de ilk bine girerek bizlerin Türkiye çapında yüzümüzü ağartınız. İlk binde 39 öğrencimizin yer alması güzel bir başarı olarak değerlendiriyorum. Eğitim alanında Denizli iyi bir noktaya gelmiştir. Okul idarecisinden, velisinden, öğretmeninden, hayırseverine Denizli eğitime gönül vermiş bir şehirdir. Dereceye giren öğrencilerimiz tercihleri sonucu arz ettileri üniversitelere girdiklerini düşünüyorum. Allah yollarını açık etsin. Başarılarının devamını diliyorum” dedi.

Vali Hasan Karahan konuşmasının ardından 2019 YKS’de İlimizden ilk binde yer alan 39 öğrenciyi Başarı Belgesi ve çeyrek altın ile ödüllendirdi.


ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
Eğitim Sen Denizli, 2025-2026 Eğitim Yılını Raporla Değerlendirdi
Eğitim Sen Denizli, 2025-2026 Eğitim Yılını Raporla Değerlendirdi
Okullarda karne heyecanı: Ders bitti, tatil zamanı
Okullarda karne heyecanı: Ders bitti, tatil zamanı
Hayatını Eğitime Adadı, Şimdi 9’uncu Üniversiteyi Hedefliyor
Hayatını Eğitime Adadı, Şimdi 9’uncu Üniversiteyi Hedefliyor
Eğitim-İş Denizli'den Çocuk İşçiliği Tepkisi:
Eğitim-İş Denizli'den Çocuk İşçiliği Tepkisi: "Çocukların Yeri Fabrikalar Değil, Okullardır"
İLK RAKİP SAMSUNSPOR
İLK RAKİP SAMSUNSPOR

Ana Sayfa
Yaşam
Denizli Haberleri
Gündem
DENİZLİ BŞB
Siyaset
Ekonomi
Asayiş
DTO
Spor
Dünya
Sağlık
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Magazin
Eğitim
Genel
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim